Lipton Ice Tea Zero 100% Terugbetaald*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
10 januari 2023
Geldig vanaf
donderdag 5 januari 2023 (a)
Geldig t.e.m.
dinsdag 14 maart 2023 (a)
100% terugbetaling bij aankoop van één multipack Lipton Ice Tea zero 50cl PET of 33cl can.
Deelnemende producten zie actievoorwaarden.
Meer info en voorwaarden 👉 http://bit.ly/3XnbPRN
Bedankt Frederick en Krisje voor deze tip!
Updates
woensdag 1 februari 2023 - 07:00
Actieperiode verlengd
Reacties
Fijne actie maar wel erg dure flesjes, zou ze normaal nooit kopen
@Wendy66:
Bij Albert Heijn deze week in folder 1 + 1 gratis: Lipton Ice tea peach
1,5 lNormale prijs per LT € 1,86DagprijsVoor dit product geldt de prijs van de dag waarop het conform jouw reservatie wordt klaargezet voor transport naar het gekozen Pick Up Point of naar jouw woonplaats. Die prijs wordt je in het Pick Up Point of bij jou thuis medegedeeld vooraleer je beslist te kopen.
Combineren mogelijk
2.79
@Jansens: 7. Online aankopen worden niet geaccepteerd en terugbetaald.
Heeft er iemand de code voor Lipton Ice Tea Green zero 8x33cl cans , heb blijkbaar de verkeerde meegebracht want mijn barcode wordt niet aanvaard.
ik heb geen bar code moeten doorgeven
@veerle cornelis:
Oeps , was eventjes verstrooid , vragen inderdaad geen barcode maar ibannr.
Ze spreken van cans, blikjes, maar ze bedoelen de flesjes, zoals afgebeeld?
@Katrien : de deelnemende producten staan in de actievoorwaarden. Er zijn ook flesjes die deelnemen aan de actie. Grtz Bram
@Katrien :
Ik heb blikjes van 33 cl verpakt met 8 stuks ( Lipton Ice Tea Peach zero 8x33cl cans)
Deze zijn geldig:
Geldig op Lipton Ice Tea Peach zero 8x33cl cans & 6x50cl PET, Lipton Ice Tea Green zero 8x33cl cans & 6x50cl PET en Lipton Ice Tea Green Mango 4x50cl PET
Dankjewel voor alle reacties!
Yes, Nog eens een echte"online" 100% actie ;)
Kei goeie deal!!!
krijg je ze allemaal terugbetaald of één flesje maar?
@marc63: hoi Marc je krijgt één multipack terugbetaald. Grtz Bram
@Bram:
ondertussen 2 maanden verstreken...terugbetaling is nog steeds niet gebeurde....2 x email gestuurd...geen antw gekregen...
kreeg kort na mn deelname wel de melding dat er binnen de 5 dagen zou gestort worden...helaas
@bike: ik wacht er zelf ook nog op. Grtz Bram
Zelfde probleem.
Op 20 januari aangekocht.
26 januari bericht gekregen van promolife, goedgekeurde terugbetaling.
Vandaag promolife telefonisch gecontracteerd, daar hebben ze mij gezegd, dat Lipton de actie in eigen handen hebben genomen, en dat ik contact moest opnemen langs mail info@liotonzero.be
Afwachten
@Pierre1953:
En op het forum van onze zuiderburen (fou de concours) heeft iemand contact opgenomen met Lipton en die kreeg dit antwoord:
réponse de lipton ce soir
Bonjour,
C'est très ennuyeux que vous n'ayez pas encore reçu votre cashback. Je vois qu'il a été soumis avant le 14 février. Malheureusement, une autre société a effectué le remboursement à ce moment-là. Vous devriez contacter infoligne@highco.be pour savoir quand ils vous rembourseront le paiement. Bien entendu, nous transmettrons également votre e-mail.
Ik denk dat ze ons van het kastje naar de luur sturen. Zouden we de aanvraag niet opnieuw kunnen indienen?
Alle barcodes staan in de voorwaarden
http://bit.ly/3XnbPRN krijg het niet geopend
@rina : Hoi Rina, het lijkt dat ze een technisch probleem hebben. Er zijn nog actiewebsites van highco die niet werken. Grtz Bram
@Bram: lukt vanaf nu terug , alles kunnen ingeven !!
@DidierDK: nu werkt het inderdaad terug 😊
Nog iemand die problemen heeft voor het formulier in te vullen
@Eeckloo: hier lijkt de website te werken. Misschien eens met een andere browser proberen? Soms helpt dat 😊 groetjes Bram
Beste ik probeer al van gisteren de aanvraag in te dienen en hij blijft steeds runnen ;
Kan er iemand mij helpen; Heb dit al geprobeert op de telefoon in in 2 browers niets werkt en nu juist ook weer nog steeds hetzelfde probleem
@Myriam de weerdt: dat is vreemd. Heb je mogelijk al een aanvraag gedaan? Misschien voor iemand anders? Mogelijks is het maar 1 per IP adres ofwel zijn er technische problemen. Groetjes Bram
@Bram:
Dit is mijn eerst aanvraag
@Myriam de weerdt: hoi Myriam, dankzij Didier weten we dat er technische problemen zijn. Ze raden over enkele dagen nog eens te proberen. Grtz Bram
Vandaag 25/01 gebeld naar promolife . Ze zitten met een technisch mankement en stelde voor nog twee dagen te wachten om aanvragen in te dienen . Je kan toch nog tot half februari doorsturen .
@DidierDK: bedankt Didier om dit te melden! Grtz Bram
Vandaag e-mail ontvangen dat de terugbetalingactie is goed gekeurd. Dat wil zeggen dat U binnenkort uw terugbetaling krijgt.
Vandaag e-mail ontvangen dat de terugbetalingactie is goed gekeurd. Dat wil zeggen dat U binnenkort uw terugbetaling krijgt.
Ik ben vergeten het bedrag en product te omcirkelen. Heef tiemand dit ook vergetwn maar toch zijn geld gekregen?
@Friya Sana: ik was dit ook vergeten en heb toch een mail gekregen dat mijn aanvraag was goedgekeurd. Op mijn centjes is het nog wel even wachten. Grtz Bram
@Bram:
Bedankt voor jw reactie !
Vandaag 30 januari 2023 pas mailtje ontvangen (infolijn promolife) dat mijn aanvraag niet aanvaard wordt. Ik repliceerde op de mail dat ik wel degelijk aan alle voorwaarden voldoe en voegde op nieuw wat foto's toe van het kasticket. Al vlug ontving ik een mailtje terug dat mijn dossier behandeld zal worden, afwachten dus. Ik weet echt niet wat het probleem zou kunnen zijn. Op mijn pc zijn de foto's zeer duidelijk leesbaar. zijn er nog mensen die problemen ondervinden ?
@Pieters Marc:
Ja mijn broer... Zelfde probleem.
net mailtje terug ontvangen dat mijn deelname toch goedgekeurd wordt en dat ik mijn terugbetaling binnenkort zal ontvangen. Zonder verder commentaar van hen.
@Pieters Marc:
Heb je gewoon op het mail geantwoord waarop ze geweigerd hebben. Of een nieuwe mail opgesteld?
ik heb geantwoord op hun mail en tekst en foto's bijgevoegd. hier mijn tekst
Ik ontving jullie mailtje met de melding dat mijn aanvraag niet kan gevalideerd worden.
Jullie beweren dat ik niet voldoe aan de voorwaarden om geldig deel te nemen aan de actie van Lipton Ice Tea .(ref 17552_111707. Mijn kasticket zou onleesbaar zijn.
Toch hield ik me aan alle regels die van toepassing waren.
Ik probeerde mijn aanvraag te verbeteren , maar ik krijg telkens een foutmelding dat de datum verstreken is of zoiets. (Error : the given data is invalid)
Ik kocht het juiste product aan ,namelijk : 6 pet flesjes van 50 cl Lipton ice tea peach
Ik kocht het product binnen de geldige periode van de actie , namelijk op 17/01/2023 .
Ik kocht het product aan in één van de deelnemende winkels, namelijk Colruyt .
Ik omcirkelde de datum en het aangekochte product zoals gevraagd, alsook de prijs.
Ik nam foto's van het aankoopbewijs en op mijn pc zijn de foto's duidelijk leesbaar en het kassaticket staat er volledig op.
Hiermee vraag ik om mijn aanvraag tot terugbetaling goed te keuren.
Gelieve in bijlage nogmaals enkele foto's te willen vinden
@Pieters Marc: Bij mij hetzelfde .
Beweren dat kassabon onduidelijk is, en in carrefour gekocht mocht blijkbaar niet ?.
@Pieters Marc: Hoi ! Ik hetzelfde probleem, ook dat kassabon onduidelijk is en product gekocht in een winkel die niet meedoet met de actie, ik heb deze in carrefour market gekocht en bij de actievoorwaarden staat deze er wel bij. Begrijp niet wat het probleem is ?
@Pieters Marc: Ik heb ook zo'n mail gehad eergisteren, maar ik heb gisteren weer een mail gehad dat mijn deelname geldig is.
Ik heb hetzelfde probleem, heb vandaag email ontvangen dat het ongeldig is, terwijl in voorwaarden staat Coluryt is erbij. Bij mij email staat zoveel puntjes die ik niet gevolgd heb terwijl alles goed zichtbaar en juist zijn:
Aankoop is niet gedaan bij een deelnemende winkel
De datum van aankoop ontbreekt op uw kasticket
De aankoop is niet binnen de geldige periode gebeurd
Het kassaticketnummer is onleesbaar/ontbreekt
Het/de product(en) die deelnemen aan de actie werden niet gevonden op uw kassaticket / artikel onbepaald
U heeft niet het artikel of de artikelen die aan de actie deelnemen gekocht
De aankoopsprijs is onleesbaar/ontbreekt op uw kassaticket
Hier juist hetzelfde. Is ook niet aanvaard. Dat is toch raar overal dezelfde mail. Heb al problemen gehad met de terugbetaling van promavel melk, krijg het ook niet terugbetaald, ze vinden niets terug. Nog altijd wachten op de terugbetaling van die purina one ook. Ik heb al 2 keer gebeld en ze gingen kijken, tot nu toe nog altijd niets ontvangen alhoewel ik het al bijna 3mnd opgestuurd heb. pppffff
Vandaag 2 mails ontvangen.
Een eerste om 8u24 met de melding dat de deelname geweigerd is, met dezelfde redenen als bij Friya Sana hierboven.
Een tweede mail om 13u25 waarbij mijn deelname goedgekeurd is.
Ik heb niks speciaals moeten doen om mijn deelname toch goedgekeurd te krijgen.
heeft er iemand nog de oude voorwaarden waar carrefour nog bijstaat, ik heb 28 -1 gekocht en nog geen goedkeuring gehad, zie nu bij de voorwaarden geen carrefour meer staan
https://liptonzero.be/files/conditions_nl_be.pdf
staat er nog bij hoor
@adrienne meeusen: gevonden, heb maar s n mail gestuurd, duurt veel te lang nu
Ik kreeg ook een weigering, heb gebeld en ze zeiden dat er een fout was gebeurd bij Lipton, 300 mails verstuurd met een weigering , ze gingen dat in orde brengen.
Reactie toevoegen