Cadeaukaart van 20 euro op bol.com bij aankoop van 3 producten van de deelnemende merken bij Delhaize*

Helaas, deze aanbieding is niet meer beschikbaar.
foto folder Delhaize geldig van 27/10/2022 t.e.m. 02/10/2022.

Koop 3 producten van de deelnemende merken bij Delhaize tijdens de actieperiode en vraag je bol.com cadeaukaart van 20 euro aan! 

Meer info en voorwaarden zie folder Delhaize geldig van 27/10/2022 t.e.m. 02/11/2022. 
Bekijk hier de folder: https://bit.ly/3zn7iFJ

Meer info en voorwaarden: https://bit.ly/3DHeW0d

 

Reacties

Jeannine Vanderbeke (niet gecontroleerd) zo, 13/11/2022 - 10:38

ik heb een 14-tal dagen geleden het kasticket opgestuurd voor het bekomen van de bon van 20 eur
(actie van Delhaize bij aankoop van 3 producten tss 27/10 en 02/11/22. tot op heden heb ik de bon nog niet ontvangen. wil eens nazien aub.

afbeelding van Bram
Bram zo, 13/11/2022 - 12:13

Hoi Jeaninne, je neemt best contact op met de beheerder van deze actie. Ik kan je hier jammer genoeg niet met helpen.
Maar ik vermoed dat men nog druk bezig is met de verwerking.

Vragen en opmerkingen omtrent deze Actievoorwaarden en deze Actie kunnen worden ingediend via het contactformulier op www.ffo.nl/bolFHC

Grtz Bram

Chris10etje (niet gecontroleerd) zo, 18/12/2022 - 23:14

Mijn zoon kreeg geen bol.com kaart
Er was naar iedereen een mail verstuurd zeiden ze of eigenlijk konden ze niks meer terug vinden want ze verwijderen altijd heel snel de gegevens van de vragende personen.
De Carrefour kaart komt ook helemaal niet in orde
Ik vroeg hen gisteren via contact formulier waar ze bleeft maar nog geen antwoord
Ik denk dat je beter de aanvraag op de post doet en dan de foto s direct ook via mail doorstuurt want ze lullen hun eruit met de flauwste excuses
Waarom kan t niet gewoon met mail
Dan ben je zeker dat niet verloren gaat via de post

Tom Vlaeminck (niet gecontroleerd) do, 19/01/2023 - 19:22

Hallo
Heb ook aan deze actie meegedaan voor 20€ bon voor bol.com vandaag 19/01/2023 nog niets ontvangen

DenPe (niet gecontroleerd) ma, 14/11/2022 - 09:17

@Jeannine, dit kan tot 6 weken duren, dus nog een beetje geduld ;-)

DenPe (niet gecontroleerd) di, 29/11/2022 - 08:41

Maar nu duurt het toch wel erg lang. Nog mensen die aan het wachten zijn op de kaart ?

p (niet gecontroleerd) di, 29/11/2022 - 10:29

hier ook nog altijd niks

Dries Vandenberghe vr, 18/11/2022 - 17:55

Hier net hetzelfde...

rita258 (niet gecontroleerd) ma, 21/11/2022 - 17:52

vandaag ontvangen

Hankzk (niet gecontroleerd) vr, 02/12/2022 - 11:08

Ik wel al ontvangen op 21/11 maar enkele vrienden nog niet en we hebben het dezelfde dag op de post gedaan

Dries Vandenberghe vr, 02/12/2022 - 14:23

Heeft er iemand enig idee waar ik terecht kan? Ik heb voor drie verschillende adressen de aanvragen verzonden in één envelop, maar kreeg nog voor alle drie de aanvragen geen mail in de bus...

Marina L (niet gecontroleerd) vr, 02/12/2022 - 19:24

Nu moet je je zelf de vraag eens stellen, waarom steek ik voor 3 adressen tegelijk in 1 omslag terwijl de verzending gratis is ??? Ze zijn zo delicaat bij die firma die de terugbetalingen doet. Geen enkele korting op de producten of ze betalen niet terug. Ik reageer zeer zelden op zo vragen, maar je moet niet zelf problemen gaan zoeken en dan met de handen in de lucht staan.

Hanguhf (niet gecontroleerd) zo, 04/12/2022 - 14:51

Vrijdag Ontvangen, duurde wat langer deze keer.

Nem (niet gecontroleerd) do, 08/12/2022 - 21:04

Altijd iets met FFO en dit soort acties...
Nadat ik nog steeds niks gekregen heb, beslis ik hen eergisteren te contacteren.
Net antwoord gekregen, waarin ze schrijven dat er een grootschalig fraude onderzoek bezig is en de actie (tijdelijk) gestaakt is.

Dit is wat mij betreft de laatste keer dat ik met zo'n schunnige organisatie meedoe. Jezus Christus wat een klucht!

DenPe (niet gecontroleerd) vr, 09/12/2022 - 12:35

@Nem heb dit nog gelezen, maar dat zou over de Verzorgingsproducten gaan.

Of ook al over de tweede actie ?

PVD (niet gecontroleerd) vr, 09/12/2022 - 16:45

Daarnet heb ik en mijn moeder de cadeaukaart ontvangen voor de wasproducten. We hadden beide geen bevestigingsmail voordien ontvangen.

Mijn moeder heeft voor de "beuaty"-actie eind oktober een bevestigingsmail ontvangen en dan niets meer gehoord. Ze is in communicatie gegaan met FFO de voorlaatste week van november en dan een heel gepalaver tot ze een week later bericht kreeg dat er al deelgenomen was met haar naam en een ander emailadres. Dan ligt de fout bij hen want de bevestigingsmail is wel naar haar emailadres gestuurd. Dan 2 uur later diezelfde dag een generieke mail over het fraudeverhaal waarbij ze zich achter de voorwaarden versteken. Ik geloof niks van dat verhaal. Ik ga haar vragen om nog eens te reclameren en als het weer negatief is, dan neem ik contact voor haar op met P&G... Wat een gedoe.

Torboli Pietro (niet gecontroleerd) vr, 09/12/2022 - 19:23

Ik heb hetzelfde voorgehad. Voor de wasproducten (2de actie) hebben zowel ik als mijn moeder de cadeaukaart ontvangen ZONDER bevestigingsmail. Voor de beauty actie (1ste actie) hebben zowel ik als mijn moeder een bevestigingsmail ontvangen maar enkel ik heb de cadeaukaart ontvangen. Na een mail aan FFO kreeg mijn moeder als antwoord dat die actie een tijdje stil ligt omdat er op grote schaal gefraudeerd werd en dat men dat nu aan het onderzoeken was. Indien mijn moeder niet gefraudeerd heeft zal ze de cadeaukaart alsnog ontvangen. Dit is wel straf dat men nu bijna iedereen gaat beschuldigen van fraude ! Dat men dan de ORIGINELE kassabonnen opvraagt. Voordien heb ik echter nooit problemen gehad met FFO. Enkele weken geleden hebben ik en mijn moeder ook weer meegedaan met een actie van FFO voor een geschenkkaart van 15,00 Euro van CARREFOUR. Tot nu toe hebben we nog geen bevestigingsmail ontvangen. Benieuwd hoe ook dit weer gaat aflopen...

PVD (niet gecontroleerd) ma, 12/12/2022 - 18:41

Vandaag heeft mijn moeder dit gekregen:

"Onlangs heeft u van ons bericht ontvangen over het onderzoek naar een fraude kwestie. Hierbij kunnen we u melden dat er een positieve uitslag rust op het onderzoek en dat wij u alsnog een gratis bol.com cadeaukaart t.w.v. 20 euro kunnen verstrekken.

Wat gaan wij doen?

Er wordt voor u een cadeaubon aangemaakt van bol.com. Zodra deze verzendklaar is gemaakt, ontvangt u de digitale cadeaubon per mail op het opgegeven emailadres. Heeft u na 21 december 2022 alsnog geen bon ontvangen, ook niet tussen de ongewenste mail, laat het ons dan weten voor 31 december 2022."

En ondertussen ook de cadeaukaart ontvangen.

Torboli Pietro (niet gecontroleerd) ma, 12/12/2022 - 23:54

Vandaag heeft mijn moeder juist hetzelfde bericht gekregen en ondertussen ook de cadeaukaart ontvangen. Uiteindelijk is toch nog alles in orde gekomen met FFO.

Chris10etje (niet gecontroleerd) zo, 18/12/2022 - 23:22

Hier ook helemaal niet tevreden over hun acties
Je doet volledig wat ze jou vragen. Je stuurt alles correct op en dan sturen ze een antwoord van je mag zeggen wat je wilt
We kregen het niet aan dus dikke truut
Ik nam foto's voor ik t doorstuurde met t juiste datum dat t op de post ging en dan krijg je een lullig verhaal te horen dat alle mails verstuurd zijn met de bol com cadeau kaart en dat ze niks meer kunnen doen

Welke fraude kan je doen?
Waarom moet het via de post!
De post is niet meer zo veilig
Verstuur het met de post en per mail dan weet je zeker iets
Maar ja nu niks
Triestig precies alsof je erover zou liegen. Je steekt het in enveloppe in de brievenbus en dan is t u schuld als t in de post verloren is gegaan .
In deze tijd waarom niet per mail veel safer

Denpe (niet gecontroleerd) zo, 18/12/2022 - 18:57

Iemand de Carrefour Cadeaukaart van 15 Euro al gehad ?

Torboli Pietro (niet gecontroleerd) ma, 19/12/2022 - 23:44

Zelfs nog geen bevestigingsmail. Ik ga morgen eens naar de klantendienst van Carrefour bellen voor die actie van FFO/Carrefour cadeaukaart en ook voor de ingewikkelde actie van Rockstar, daar hoor ik ook niets meer van.

DenPe (niet gecontroleerd) vr, 23/12/2022 - 19:25

Hier alles goed gekomen met bol.com. Nu Carrefour kaarten nog.

Gunther (niet gecontroleerd) vr, 20/01/2023 - 11:54

Cadeaukaart gekregen via post

DenPe (niet gecontroleerd) di, 10/01/2023 - 14:07

@pietro heb jij de Carrefour kaarten al gehad ?

Kasteelriet (niet gecontroleerd) wo, 11/01/2023 - 15:55

Maandag 09/01/23 mail gekregen dat de betaling van Rockstar onderweg is. Moest enkel nog rekeningnummer vermelden waar er moest op gestort worden. Vanaf 31/01/23 zou het op de rekening staan!!!

Kasteelriet (niet gecontroleerd) wo, 11/01/2023 - 20:24

Vandaag bevestigingsmail gekregen dat cadeaukaart onderweg is!!

kjanssen di, 10/01/2023 - 15:38

Nee, nog altijd niets van gehoord. Actie liep tot eind november en we moesten dat per post opsturen voor 14 december, dus we zullen nog een beetje moeten wachten, veronderstel ik?

DenPe (niet gecontroleerd) di, 10/01/2023 - 19:10

@Kjanssen Ik had in December een mail gestuurd naar FFO and ze vertelden mij dat de kaarten begin Januari opgestuurd werden.

Als ze maandag niet thuis zijn zal ik nog eens een mailtje sturen.

DenPe (niet gecontroleerd) vr, 13/01/2023 - 13:32

Woensdag een mailtje gehad dat kaart werd opgestuurd en vandaag ontvangen.

Wel veel voor moeten doen deze keer.

Veerleke wo, 11/01/2023 - 12:32

hoikes,
ik heb deze maand ook gemaild, en mijn ticket moeten mailen. Ze zeggen dat ze deze wel ontvangen hebben zonder mijn gegevens en dat ze niks meer kunnen doen ???
Begrijpen wie begrijpen kan ????

Alda Custers vr, 13/01/2023 - 11:43

Teleurgesteld in de actie. Ik heb gereageerd bij de beheerder en op vraag mijn kassaticket via mail nog eens opgestuurd. Bleek dat mijn kassaticket niet volledig was ?! ik heb niets aan dit kassaticket veranderd. Niets weggeknipt of doorstreept.
Is dit een nieuwe manier om aan de terugbetaling te ontsnappen?
Jammer!

Isabeau Hanssens (niet gecontroleerd) za, 28/01/2023 - 19:32

Ik wil mij bon :(

Reactie toevoegen