Lipton Ice Tea Zero 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf
donderdag 5 januari 2023 (a)
Geldig t.e.m.
dinsdag 14 maart 2023 (a)

100% terugbetaling bij aankoop van één multipack Lipton Ice Tea zero 50cl PET of 33cl can.

Deelnemende producten zie actievoorwaarden. 

Meer info en voorwaarden 👉 http://bit.ly/3XnbPRN

Bedankt Frederick en Krisje voor deze tip!

Updates

woensdag 1 februari 2023 - 07:00

Actieperiode verlengd

Reacties

Cindy Vanmechelen (niet gecontroleerd) wo, 08/02/2023 - 18:32

Heb ook zelfde probleem aankoopbewijs niet leesbaar heb toen mail gedaan met aankoopbewijs vandaag nieuwe mail met niet leesbaar maar weer mail gedaan want is perfect leesbaar wacht op reactie

Jan. (niet gecontroleerd) do, 09/02/2023 - 12:59

Ter info: ook bij een fout kan het kassaticket maar 1x gebruikt worden...
1. Fout gemaakt bij het invullen van mijn rekeningnummer, aanvraag geweigerd.
2. Nieuwe aanvraag gedaan met hetzelfde kassaticket en dit keer het volledige rekeningnummer
aanvraag geweigerd omwille van een dubbele aanvraag.
3. Volgens Highco staat dit duidelijk in de algemene voorwaarden
- Maximaal één terugbetaling per kassaticket / IBAN rekeningnummer.
- Dubbele, onvolledige of onleesbare inzendingen worden niet verwerkt.
4. M.a.w. geen terugbetaling en een correctie is niet mogelijk.

Frederic di, 21/02/2023 - 19:18

Al een tijdje aanvaard maar nog steeds geen terugbetaling...

Lie eT (niet gecontroleerd) ma, 06/03/2023 - 13:00

Hier netjes de terugbetaling ontvangen op 3 maart, 5de dag na aanvraag.

franny (niet gecontroleerd) zo, 26/02/2023 - 14:04

f) Na verificatie van de geldige deelname , wordt het aankoopbedrag van het Product van de kassabon die voor de desbetreffende deelname werd opgestuurd, binnen 5 werkdagen teruggestort op het door de deelnemer opgegeven rekeningnummer. Enkel een geldig rekeningnummer dat in België geregistreerd is, wordt aanvaard. raar want nog niemand die deze al terug betaald kreeg

DenPe (niet gecontroleerd) ma, 27/02/2023 - 14:26

@franny: Al iemand een mail gestuurd naar promolife ?

Vanderbeuken marino (niet gecontroleerd) ma, 27/02/2023 - 18:20

Mijn terugbetaling was eerst ook afgekeurd heb toen een mail gestuurd en iets later was het goedgekeurd. Vorige week mailde ik voor te vragen wanneer de terugbetaling ging plaats vinden, omdat dit wat lang begint te duren. Dit was het antwoord wat ik kreeg

"Wij hebben sinds vorige week deze actie overgenomen van een ander bedrijf die dit eerst deed. Zei hanteerden een termijn van 1 maand en helaas is jouw aanvraag bij hen nog in verwerking. " Dus! Geen idee

Femke Beckers (niet gecontroleerd) di, 07/03/2023 - 22:17

Hier ook juist het zelfde weten dus nog niet meer.

biezer (niet gecontroleerd) di, 28/02/2023 - 10:10

opgestuurd op 11 januari en goedkeuring ontvangen, maar nog steeds geen terugbetaling. dat is wat langer dan 5 dagen! is er al iemand waar het in orde is gekomen???

Regina1 (niet gecontroleerd) vr, 07/04/2023 - 10:13

@biezer: hier hetzelfde probleem.

Simels (niet gecontroleerd) vr, 07/04/2023 - 13:56

@Regina1: ik kreeg pas eind maart terug , ik had ‘ unilever’ wel gemaild, misschien ook eens mailen? ,

Caar (niet gecontroleerd) di, 28/02/2023 - 17:40

De actie is verlengd tot en met 14/03/2023.

afbeelding van Bram
Bram di, 28/02/2023 - 19:23

@Caar: bedankt om dit te melden! Grtz Bram

afbeelding van DidierDK
DidierDK wo, 01/03/2023 - 14:24

Ik heb meegedaan aan de eerste actie , dat was tot eind januari. De voorwaarden waren dan terugbetaald binnen 6 weken . Nog niet terugbetaald . Een vriendin heeft meegedaan met de verlenging tot eind februari . De voorwaarden waren dan terugbetaald binnen de 5 dagen . Is ook effectief terugbetaald binnen de 5 dagen . Ik zelf wacht nog af .

Bike (niet gecontroleerd) vr, 03/03/2023 - 11:04

@DidierDK:
nog steeds niet terugbetaald...ik kreeg in januari de melding dat de terugbetaling ging plaats vinden binnen 5 dagen. ondertussen ong 2 maand verder...:(

rina (niet gecontroleerd) di, 07/03/2023 - 11:50

Ik heb meegedaan aan de eerste actie , dat was tot eind januari. De voorwaarden waren dan terugbetaald binnen 6 weken . Nog niet terugbetaald . Een vriendin heeft meegedaan met de verlenging tot eind februari . De voorwaarden waren dan terugbetaald binnen de 5 dagen . Is ook effectief terugbetaald binnen de 5 dagen . Ik zelf wacht nog af ,gelukkig zijn er nog meer met hetzelfde probleem en hopelijk wordt dit vlug opgelost.

Christ (niet gecontroleerd) ma, 13/03/2023 - 16:17

Nog steeds geen terugbetaling ondanks bevestiging van geldige deelname in januari 2023. Vandaag mail gestuurd naar Promolife en "fijne" reactie teruggekregen: "Wij beheren deze actie niet meer en kunnen uw e-mail niet meer beantwoorden." Terwijl de bevestiging wel kwam van Promolife. Ik heb trouwens al resum acties van Promolife (via Kruidvat) die nog steeds niet zijn terugbetaald.

patje1 (niet gecontroleerd) wo, 15/03/2023 - 17:23

@Christ: hallo, deze reactie heb ik ook ontvangen van promolife - dit is nu al meer dan 8 weken dat je geen terugbetaling hebt

sarare (niet gecontroleerd) ma, 13/03/2023 - 17:18

Ik kreeg deze reactie van Lipton zelf:
NL
Hey Lipton-lover,
Wegens een intern probleem kunnen we de deadline van 5 werkdagen niet halen voor terugbetalingen voor klanten die deelnemen aan de 100% terugbetaling op Lipton Zero Ice Tea-producten.
We verontschuldigen ons bij de betrokken klanten voor het veroorzaakte ongemak. We verzekeren je dat de terugbetaling zal plaatsvinden.
Indien je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met Benelux.Social@unilever.com
Sprankelende groeten
Het Lipton Ice Tea-team

lenni (niet gecontroleerd) vr, 17/03/2023 - 12:03

Lipton eindelijk terugbetaald.

franny (niet gecontroleerd) vr, 17/03/2023 - 12:52

hier ook lipton terug, zal nu wel bij iedereen zijn

Helena (niet gecontroleerd) zo, 19/03/2023 - 20:47

Inderdaad, hier ook :)

marc63 (niet gecontroleerd) ma, 20/03/2023 - 07:19

ik heb min geld ook gekregen
dank u lipton

SandyC9 (niet gecontroleerd) di, 18/04/2023 - 11:27

Ben ik de enige die zijn geld nog steeds niet terug heeft ? bevestiging van mijn deelname op 31/1 maar nooit mijn geld gezien. En ik krijg geen antwoord op mijn mails naar highco of lipton.

Reactie toevoegen