Bic® Hervulbare scheerapparaten 100% Terugbetaald*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
29 augustus 2023
Geldig vanaf
vrijdag 18 augustus 2023 (a)
Vraag snel je persoonlijke cashback-link aan 👉 https://hashting.promo/bic2023hockey100match4/BIC-JEGELDTERUG100
De geldigheidsduur kan verkort worden indien de limiet bereikt is. Enkel geldig bij bepaalde winkelpunten, zie actievoorwaarden.
Reacties
“Er zijn geen deelnames meer mogelijk“
@Sarar: vandaag werkt het wel
Staat er net op en het is al weer niet mogelijk
Inderdaad
, staat er net op en het maximaal van 1000 is al weer bereikt, wat een nonsens!
In de tekst staat "we betalen je DE HELFT van de prijs terug" !
@Jean-Pierre Doeraene: Hoi Jean-Pierre, waar zie je dat staan? Op de actiewebsite zie ik dat niet staan. Grtz Bram
@Bram: Als je op de link klikt om een code aan te vragen, zie je het staan.
@Jean-Pierre Doeraene: Nu zou het in orde moeten zijn 😊 Grtz Bram
Aan jegeldterug, is het 100% terugbetaald of 50%
Dank
Ann
Ik heb net zonder problemen een link kunnen aanvragen.
- Maximaal 5.000 terugbetalingen voor de hele actie: in 5 golven van telkens 1000 deelnames.
- Maximaal 1 terugbetaling per telefoonnummer/persoon/e-mail/IBAN/gezin via de
unieke terugbetalingslink op de hele actie (5 golven).
-Tussen 2 golven is er een periode waarin de link niet werkt.
Is het zeker dat het niet in Delhaize mag gekocht worden ? Er staat ook ‘winkel van je keuze’..
In onze plaatselijke Delhaize geen Bic scheergerief te vinden. Aangekocht in de Colruyt € 9.87. Delhaize als aankooppunt staat niet bij de voorwaarden, niet doen dus.
Kruidvat zou dit in de fysieke winkel ook mogen omdat er kruidvat(online) staat
Heb 30/08 12u30 ingegeven en link ontvangen… mssch verlengd 🤷♀️
Juist ingegeven en ook de LInk ontvangen.
Code woensdag ontvangen.
Ik wil het nu ingeven en blijkbaar kan de code niet meer verwerkt worden, termijn verlopen.
Hoe Kan dat ? Moet ik de code bewaren en later ingeven, volg week bijvoorbeeld ?
@Evelyn : hoi Evelyn, je krijgt de melding: “Wegens het succes van deze promotie, is deze ondertussen afgelopen.” Grtz Bram
Het is niet omdat je een code gekregen hebt dat je kunt meedoen aan een actie. Is dat zo ?
Hallo, ik ging ervan uit dat de code 10 dagen geldig was en je dus binnen die tijd zeker kon deelnemen. Dus moet je eigenlijk bij code direct naar winkel rennen en hopen dat deze dan nog actief is. Wat een vervelende rare manier van actie voeren. Grtj
Ik dacht ook 10 dagen
Wat een teleurstelling
Ook bij mij een probleem : "De code kan niet meer worden verwerkt; termijn verlopen."
Nochtans staat in de voorwaarden :
"Na het verzenden en valideren van dit WhatsApp-bericht of sms ontvangt de consument een antwoord met een link naar het cashbackplatform.
Als de promotie al is afgelopen, ontvangt de consument geen antwoord met een link, maar een bericht dat aangeeft dat de promotie niet meer loopt.
De cashback link is 10 dagen geldig.
De consument registreert zich op het cashbackplatform binnen 10 dagen na ontvangst van de link via WhatsApp of sms. Hij/zij geeft de volgende informatie op... "
Dit is reden dat ik bij Shopmium niet meer wil meedoen, werken ook niet correct, heel spijtig dat Hashting nu ook zo zou werken
Iemand al een terugbetaling ontvangen?
Reactie toevoegen