Royal Bliss 100% Terugbetaald bij Carrefour*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
19 oktober 2023
Geldig vanaf
maandag 16 oktober 2023 (a)
Geldig t.e.m.
zondag 12 november 2023 (a)
Doe mee aan de Royal Bliss cashback-actie en ontvang 100% van je aankoop terug*. Actie geldig op elke deelnemende “6x250ml” verpakking. Maximaal 10.000 terugbetalingen in totaal en 1 terugbetaling per Carrefour Bonus Card.
Meer info en voorwaarden 👉 https://bonusland.win.carrefour.eu/nl/royalbliss-terugbetaling
Bedankt Jonas voor deze tip!
Reacties
heb deze gekocht en zie nu dat je de kaart moet linken om het bedrag terug te krijgen;
Je moet eerst je kaart linken en dan pas kan je het gaan kopen in de winkel;
wat kan ik nu doen?
@Myriam De Weerdt: Ik zou een mailtje sturen naar de klantendienst van de Carrefour. Die zijn meestal vlug met antwoorden voor een oplossing.
Krijg je een mail ter bevestiging...enkel de 10.000 eersten.
Wat moet je nu nog doen na aankoop ?
@Kc: Je dient de promotie vooraf te activeren. Bij aankoop van het product krijg je het terugbetaald op voorwaarde dat je het aantal kanshebbers nog niet verstreken is. Dus je gaat naar de site van de aanbieder (Bonusland in dit geval) en activeert de actie. Dan pas ga je naar de winkel om het product aan te kopen.
Weet iemand wanneer de Bonuspunten op je kaart bijgevoegd worden ?
Ik heb mij eerst ingeschreven en dan pas de blikjes gekocht.
Op het kassa ticket geen bijkomende punten te zien.
Ook geen mail ter bevestiging gekregen. Rare actie in deze digitale tijden.
@Jean-Pierre Doeraene: het geld wordt terugbetaald en dat kan bij volgens mij wel enkele dagen zelfs weken duren .
Ooit is er ook zo iets met fruitsap geweest
Ge krijgt dat terug in bonus punten🙂 ik heb ook meegedaan maar weet ni wanneer je ne mail krijgt de actie duurd tot ergens in november tenzij de 10.000 op zijn he
Als je bij de eerste 10000 bent krijg je op het eind van de actie een mail om uw bankrekeningnummer door te sturen.
Terugbetaling pas na einde actie dwz na 12 november ten vroegste
Als je aan de Actie BONUSLAND.BE meedoet (via die lotjes: 1 bij aankoop van 25 €, die je aan de Kassa krijgt), DAN moet je bij deelname jouw gegevens invullen En dus heeft Carrefour zo jouw gegevens. Ik heb van Carrefour een mail ontvangen (na deelname) : nu aankopen EN als je dan bij de eerste 10.000 zijt (wat jezelf dus niet kan weten) dan zal Carrefour achteraf jouw vragen om je rekeningnummer te geven. Ingewikkeld wel.
@Godelieve : dat van die €25,- staat niet in de voorwaarden
(Carrefour)
20 okt 2023 14:47 CEST
Beste mevrouw
Wij hebben uw bericht over de 100% terugbetaald in bonuspunten van Royal Bliss goed ontvangen.
Als u aan alle voorwaarden voldoet, ontvangt u uiteindelijk een e-mail via Bonusland, om uw bankrekeningnummer (IBAN) in te voeren. Alleen Belgische IBAN-nummers komen in aanmerking voor vergoeding. Carrefour is niet verantwoordelijk voor de verzonden gegevens en kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele fouten bij de overdracht van deze gegevens.
Shelf Service zal u ten laatste op 24/12/2023 de waarde in Euros(€) storten op de Bankrekening die aan de inschrijving en aankoop gelinkt is. Indien het product bvb. 1,99 EUR kost, dan worden er 1,99 EUR op de bankrekening gestort.
Wij hopen u hiermee van dienst geweest te zijn en wensen u nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Mag dit ook in een Carrefour market zijn? Of enkel de hypermarkt?
@Maaike : Actie is geldig in Hypermarkt Carrefour, Carrefour Market, Carrefour Express of in de Carrefour webshop. Grtz Bram
iemand al email gehad ?
Nog geen email gekregen.
Heeft iemand al een mail ontvangen?
@christy1970: Nog altijd niet hier. Was juist ook in mijn spam folder aan het kijken :-(
Ik vraag me af of ze 10.000 random mensen hebben uitgeloot .
Ik stuurde vorige week mail naar de klantendienst hiervoor, kreeg direct een standaardantwoord, maar daarna niets,
Is eerste keer dat ik deelneem met zo’n Carrefour actie, maar zeker niet voor herhaling vatbaar…
Beste,
Voilà het antwoord is binnen. In de komende dagen krijgen al onze klanten die een aankoop hebben gedaan een e-mail om hun persoonlijke gegevens door te geven. Je hebt dan 2 weken om hierop te antwoorden. Alle deelnemers worden gelijktijdig uitbetaald, ten laatste op 24/12/23.
Ik hoop dat dit antwoord volstaat.
Fijne avond !
Irène
Carrefour team
Als we 2 weken de tijd krijgen om onze gegevens te versturen en zij betalen ons ten laatste op 24 december uit zullen ze toch niet lang meer moeten treuzelen om een mail te sturen, in hun actievoorwaarden stond dat ze op het einde van de actie een mail zouden sturen, dat was 12 november, we zijn nu al 21 november!
Het antwoord van carrefour hierboven werd op 16 november verstuurd
@christy1970:
Dan zijn de "komende dagen" bij deze ook weer al verstreken. De "komende week" is ook bijna voorbij. Wat een gedoe alweer.
Blijven mailen naar hun, ze moeten hun acties maar beter regelen, altijd hetzelfde met Carrefour
Nog altijd geen mail gehad :-(
Je bent niet de enige😒
Ik heb zonet de mail ontvangen. Grtz Bram
Ik ook, uitbetaling vanaf 25/12.
@D: yes, hier ook
Komt in orde. Ook mail ontvangen op 28/11/23.
Nog steeds geen mail ontvangen...
@Dirgni: ik heb ook nog geen mail ontvangen
@Dirgni: Ik ook nog niet tot op vandaag... (16/12)
Vandaag het bedrag daadwerkelijk teruggekregen
Ik heb het ook ontvangen 👍
Nog niet ontvangen ?
IK heb een mailtje ontvangen dat ik het zou teruggestort krijgen voor 25/12 ,maar nog niets gekregen. Mailtje ondertussen verwijderd....Waar kan ik best contact opnemen?
@triese: hoi, ik denk dat je best contact opneemt met de klantendienst van Carrefour. Grtz Bram
@Bram: Bedankt Bram.Ik heb ondertussen een mailtje gestuurd naar promoengine.io. Daar had ik eerder een mail gekregen dat ik mijn bedrag mocht verwachten voor25/12
Reactie toevoegen