Santa Maria Spices 100% Terugbetaald*

Foto
100% terugbetaald bij aankoop van een American Style Cajun of Korean BBQ kruiden product in een deelnemend winkelpunt.
Meer info en voorwaarden 👉 https://www.instagram.com/p/C6_VKdutO2a/
100% terugbetaald bij aankoop van een American Style Cajun of Korean BBQ kruiden product in een deelnemend winkelpunt.
Meer info en voorwaarden 👉 https://www.instagram.com/p/C6_VKdutO2a/
Reacties
Alleen via instagram of ?
Als antwoord op Alleen via instagram of ? door Gunther (niet gecontroleerd)
https://www.santamariaspices.be/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1f6_MTrrAp6…
Als antwoord op @Gunther : door Katty-ad (niet gecontroleerd)
dank u !!!
Weet er iemand in welk winkel punt deze verkrijgbaar is voor terugbetaling?
Als antwoord op Weet er iemand in welk winkel door Netty (niet gecontroleerd)
delhaize, spar en alvo
De cashback activatie Santa Maria kruiden loopt in het deelnemende land België en is enkel geldig bij Delhaize,Spar en Alvo.
streepjescode 7311311015915 (Cajun American Style) staat niet tussen de codes op het formulier.
Als antwoord op streepjescode 7311311015915 door SIMON DE SMET (niet gecontroleerd)
op deze site https://be.openfoodfacts.org/product/7311311016691/cajun-santa-maria vind je voor hetzelfde produkt een andere barcode terug en die staat wel vermeld op het invulformulier.
Als antwoord op @SIMON DE SMET: op deze site door didier
7311311016691 dank u wel!
Bij mij hetzelfde probleem. Weet iemand de barcode van Cajun American Style?
Bedankt!
Als antwoord op Bij mij hetzelfde probleem. door Netty (niet gecontroleerd)
op deze site https://be.openfoodfacts.org/product/7311311016691/cajun-santa-maria vind je voor hetzelfde produkt een andere barcode terug en die staat wel vermeld op het invulformulier.
Ik heb hetzelfde probleem. De code voor de cajun american style komt niet overeen.
Is wel het juiste product en gekocht in Delhaize. Iemand oplossing aub?
Als antwoord op Ik heb hetzelfde probleem. De door Cindy (niet gecontroleerd)
zie antwoord bij vraag van Netty.
Als antwoord op Ik heb hetzelfde probleem. De door Cindy (niet gecontroleerd)
Ik had dit ook opgemerkt. Ik heb gisteren een e-mail gestuurd hierover naar promolife, maar heb nog geen reactie ontvangen voorlopig.
Ik heb ook het ean
7311311015915.
Volgens op jegeldterug de juiste gekocht! Ik heb een mail gestuurd naar promolife.
Ik heb de foto geuploadet maar wil niet doorgaan. Zandloper blijft lopen. Is dit normaal?
Als antwoord op Ik heb de foto geuploadet door Josée (niet gecontroleerd)
Idem
Als antwoord op Ik heb de foto geuploadet door Josée (niet gecontroleerd)
nog steeds niet gelukt?
Als antwoord op Ik heb de foto geuploadet door Josée (niet gecontroleerd)
wat moeten we nu doen ? Lukt nog steeds niet
Klopt. Ook bij mij dezelfde foutmelding. Ik heb eveneens Promolife gemaild. Ik vermoed dat er een fout in de site zit. Mogelijks loopt het fout door die EAN codes. Misschien zit er achterliggend wél een juiste EAN code en komt die niet overeen met de foutieve die wij moeten ingeven. Hopelijk reageren ze snel.
bij mij blijft ook de zandloper gewoon draaien
Als antwoord op bij mij blijft ook de door veerle cornelis (niet gecontroleerd)
bij mij blijft het wieltje ook loos draaien :-(
Als antwoord op @veerle cornelis: bij mij door Lina (niet gecontroleerd)
Nu lukt het om de aanvraag in te dienen.
De codes zijn aangepast op het invulformulier maar het wieltje blijft nog steeds draaien als men de aanvraag wil vervolledigen
Opnieuw geprobeerd en nu ook gelukt!
Ik kan de keuzemogelijkheden niet openklikken om in te geven waar ik het produkt gekocht heb en welk produkt. Wat nu gedaan ?
Bij mij is t deze morgen wel gelukt.
Ervoor lukte het ook niet!
Veel succes
Chris 10
Kan ik ze allebei kopen of maar 1?
Als antwoord op Kan ik ze allebei kopen of door Gmz (niet gecontroleerd)
De terugbetaling is beperkt tot 1 kruidenpotje per persoon.
Mag dit zeker vandaag nog aangekocht worden?
Daar er staat aankopen TUSSEN 6 en 31 mei?
Als antwoord op Mag dit zeker vandaag nog door mar1111 (niet gecontroleerd)
Iemand die op 6 mei kocht en goedgekeurd werd, kan dit misschien weten
Zelf zou ik denken van wel….in reklamefolders staat soms tot en en dit is tot en met
Wie wacht ook nog op terugbetaling? Al lang nu, raar, zou nog steeds in behandeling zijn…
Als antwoord op Wie wacht ook nog op door Simels (niet gecontroleerd)
Mij mij reeds op de rekening gestort
Als antwoord op Wie wacht ook nog op door Simels (niet gecontroleerd)
Hier ook nog aan het wachten.
Als antwoord op @Simels: door Nel (niet gecontroleerd)
dank voor jullie antwoord,
ik weet mensen die vlug terugbetaald werden,
maar zelf (en nog 2 anderen) wachten nog, na een mail antwoord dat in behandeling is, 2de keer gemaild vorige week en tot nu toe geen antwoord meer, nog wat geduld dus
Als antwoord op @Nel: dank voor jullie door Simels (niet gecontroleerd)
7 weken na indienen heb ik vandaag eindelijk een mail ontvangen dat mijn aanvraag werd goedgekeurd en dat ik mijn terugbetaling binnen de 4 tot 6 weken zal ontvangen.
Dus in totaliteit duurt het 13 weken na aanvraag om een terugbetaling te ontvangen....
Als antwoord op @Simels: door Nel (niet gecontroleerd)
ja, hier ook die mail ontvangen, hopelijk kolt het nu wel in orde hé
Als antwoord op @Simels: door Nel (niet gecontroleerd)
na tweede mail, antwoord met goedkeuring, is de terugbetaling er nog steeds niet, nog mensen die wachten nu?
toch reeds augustus…..
Als antwoord op @Nel: na tweede mail, door Simels (niet gecontroleerd)
nog steeds geen terugbetaling ontvangen...slechte actie !!!
Als antwoord op @Nel: na tweede mail, door Simels (niet gecontroleerd)
nu bijna 4 mnd aan het wachten op terugbetaling, al 3 mails gestuurd, steeds hetzelfde antwoord " uw aanvraag is in behandeling" ...
Als antwoord op @Simels: nu bijna 4 mnd aan door Bike (niet gecontroleerd)
Klopt, hier ook nog steeds niet en ik weet nog van mensen, promolife antwoordt ook met standaarmails, geen contactpersoon,
Dit merk,ik ook bij promolofe/zininmeer, waar ik recent geweigerd werd voor datum ( die overigens wel klopt)
Geen idee of dit dezelfde dienst is, maar het loopt er inderdaad niet oke de laatste tijd, jammer…..
Als antwoord op @Nel: na tweede mail, door Simels (niet gecontroleerd)
Ook nog steeds geen terugbetaling ontvangen ...
ondertussen bijna 2 maand geleden aangekocht , nog steeds geen terugbetaling ontvangen...(:
mail gestuurd naar promolife.be
Iemand hier al een update over?
Ondertussen al 4 maanden aan het wachten op een terugbetaling.
Als antwoord op Iemand hier al een update door Nel (niet gecontroleerd)
iemand al een terugbetaling ontvangen?Wie moeten we contacteren om onze terugbetaling te ontvangen?
Als antwoord op iemand al een terugbetaling door Agnes Colaers (niet gecontroleerd)
Ik heb 5 weken geleden gemaild naar infolijn@promolife.be.
Ze hebben pas na 2 reminders gereageerd dat de betaling binnenkort zal uitgevoerd worden, maar dat is ook weeral 2 weken geleden.
Ik snap niet wat daar het probleem is.
Ondertussen wacht ik al 6 maanden op die terugbetaling.
Hier eindelijk de terugbetaling gehad, ik hoop echt dat dit voor iedereen die nog wachtte, ook zo is
Als antwoord op Hier eindelijk de door Simels (niet gecontroleerd)
na 5 maand is de terugbetaling uitgevoerd...oef ;)
niet iedereen werd terugbetaald, mijn dochter nog niets ontvangen tot op heden
Als antwoord op niet iedereen werd door Bike (niet gecontroleerd)
misschien nog eens mailen, hopelijk krijg je antwoord dat ze het nog in orde brengen
Reactie toevoegen