Helaas, deze actie is afgelopen.

Nivea Visage Micellair Water 100% Terugbetaald

  • 25 november 2017
Waarde: 
€6.35
Te kopen bij: 
Geldig vanaf: 
maandag 27 november 2017
Geldig t.e.m.: 
zondag 10 december 2017
Hoe deelnemen: 
  • versturen met post
Deelname formulier te bekomen: 
  • in de winkel bij product
  • kassa
Wat op te sturen: 
  • formulier
  • origineel kassaticket met product, bedrag, securitynummer en datum omcirkeld
Wat te vermelden: 
  • naam
  • voornaam
  • adres
  • taal
  • IBAN rekeningnummer
  • streepjescode
Versturen naar: 

NIVEA VISAGE MICELLAIR
C/O HighCo Data
P.B. 12961
1733 Asse

Verzendkosten terugbetaald: 
neen
Aanvraag versturen voor: 
maandag 25 december 2017
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening
Speciale voorwaarden: 
Maximum 7 euro terugbetaald

Met dank aan Kreefteke voor deze tip en scan van de folder!

Met dank aan Dina voor de foto van de flyer!

Status van onze terugbetaling: 
Datum aanvraag: 17/12/2017
Datum terugbetaling: 25/01/2018
Updates: 
maandag 27 november 2017 - 20:30

Actievoorwaarden + flyer toegevoegd

Reacties

Hallo, ik kocht deze namiddag in Kruidvat Kuurne een micelair water van Nivea. Hoe krijg ik mijn geld teruggestort ? Ik heb enkel mijn kassaticket.
Groetjes, Krista

afbeelding van Bram

@krista vancaeyzeele: Ik zou denken dat je ook een flyer moet gekregen hebben? Ik ben nog niet op de hoogte hoe de terugbetaling zal gebeuren van deze actie, maar waarschijnlijk is dit via de post.

@Bram: neen, ik heb niks meegekregen maar ik denk dat er boven dit artikel in de winkel wel vouchers zullen liggen. Ik zal eens moeten teruggaan naar een kruidvat.Thanks in ieder geval. Groetjes

@Bram: neen, ik heb niks meegekregen maar ik denk dat er boven dit artikel in de winkel wel vouchers zullen liggen. Ik zal eens moeten teruggaan naar een kruidvat.Thanks in ieder geval. Groetjes

@Bram:
Hallo,
Ik kocht dit ook in Kruidvat te Kuurne en kreeg ook enkel mijn kasticket.
Zag ook geen formulieren bij het product zelf.
Hoe kan ik mijn terugbetaling bekomen ?
Groetjes,
Nancy

afbeelding van Bram

@deleersnyder frank: Hallo, dan ga je best even terug naar het Kruidvat om een formulier te vragen. Je vraagt dit meestal best want ze gaan het niet automatisch meegeven wanneer je het product aankoopt.

Mogen meerdere formulieren in 1 enveloppe?
Uiteraard wonen we op een ander aders, ander bankrekenig etc.

Merci!

afbeelding van Bram

@Shari: Hoi Shari, dit is geen enkel probleem. Ik doe dit ook vaak.

@Bram:

Goede tip. Merci!

Welke barcode hebben deze flesjes aub?

kan er iemand de barcode geven , want ik vermoed dat ik het verkeerde product heb

@stanny @rietje, gevoelige huid = 4005900334817

dank u leentje1
flesje ziet er wel iets anders uit dan op de flyer
dan heb ik toch het juiste gekocht

@leentje1 Dankjewel voor de snelle reactie ! Ik heb toch blijkbaar het juiste product, maar de afbeelding is niet hetzelfde van de flyer

Iemand die zijn geld al heeft teruggekregen? Ik heb nog steeds niets ontvangen...

afbeelding van Bram

@Stephke: Hoi Stephke, ik wacht er ook nog op.

@Bram: Ik wacht ook nog steeds op de terugbetaling. Gelukkig ben ik niet de enige

@Irisvann94: Ja ik ook nog steeds...

@Bram: Enig idee hoe we contact kunnen opnemen voor navraag? Bij mij zijn de 6 weken reeds overschreden.

afbeelding van Bram

@Stephke: Ik wacht ook nog steeds op de terugbetaling. Heb vorige week een terugbetaling gehad van een actie waarvoor de aanvraag verzonden was op 13 november. Dat heeft dus bijna 2 maanden op zich laten wachten. Hier hebben we de contactgegevens staan: https://jegeldterug.be/faq/wat-zijn-de-contact-gegevens-van-highco-data-...

@Bram: Ik heb navraag gedaan bij Nivea via Facebook. Ze zitten blijkbaar een beetje achter met de terugbetalingen bij highCo, ze zijn volop bezig met de terugbetalingen.

afbeelding van Bram

@irisvann: Bedankt voor de info! :)

Ik heb op 9/1 mijn terugbetaling ontvangen.

Reactie toevoegen