Helaas, deze actie is afgelopen.

3 maanden Gratis Goed Gevoel

  • 15 december 2017
Categorie: 
Geldig vanaf: 
vrijdag 15 december 2017
Geldig t.e.m.: 
woensdag 21 februari 2018
Hoe deelnemen: 
  • online

Schrijf je in via: www.goedgevoel.be/leesgratis

Met dank aan Kelly voor deze tip!

Reacties

Toch ook even de kleine lettertjes lezen: Zonder tegenbericht wordt jouw abonnement verlengd voor onbepaalde duur aan het reguliere tarief. Opzeggen doe je minimaal 1 maand voor het einde van jouw lopend contract, nadien geldt een opzegtermijn van 1 maand startend op het einde van jouw lopende maand. Opzeggen kan je enkel telefonisch via het nummer 02 454 29 51.

afbeelding van Bram

@christine : Hallo Christine, ik heb contact gehad met de klantendienst en ze hebben mij gezegd dat het stopt na 3 maanden.

.... wat een mooie actie weer!
Bedankt aan iedereen waardoor dit mogelijk is!

Is dit een boekje dat thuis komt, of enkel digitaal ?

afbeelding van Bram

@Krisje: Op papier en digitaal ;)

Voor de zekerheid minimum een maand op voorhand opzeggen als je dat wenst want de kleine lettertjes zeggen dat je het moet doen.

YES,
OF eventjes TELEFONEREN voor extra info
- - - - - > > > > > 02 454 29 51 ( = klantendienst )
MvG,
Jan "the J" JANSSENS.

Hier het antwoord via mail:
Geachte,

Bedankt voor uw mail.

Wegens een communicatiefout geldt de onderstaande kleine lettertjes niet op deze actie.
Uw gratis abonnement op Goed Gevoel wordt na die 3 maand niet verlengd.

Onze excuses voor de verwarring.

Indien u verder nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren op het nummer 02/454.29.51 of via onze lezersservice www.goedgevoel.be/lezersservice. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Nora
Klantendienst Goed Gevoel

@Veys Paul:
Dank u Paul!
Nu ik uw bericht gelezen heb, durf ik me wel in te schrijven op deze actie van goed gevoel.

@Veys Paul:
Waarom veranderen ze de kleine lettertjes dan niet? :)

@Veys Paul:
Tot wanneer kun je je hiervoor inschrijven?
Dat ik geen echt abo aan mijn been heb...

Karine,
gewoon het inschrijvingsdocument invullen
0,00% 3maand.
Is vandaag nog geldig.....
Niet te lang meer wachten

@Paul: dankjewel Paul!
Done!!

heb de kleine lettertjes
gelezen, dit abonnement stopt na 3 maanden automatisch, u krijgt wel een brief met goedkopere voorwaarden voor een abonnement maar u krijgt ze niet verder in de bus zomaar. Hetzelfde dus als met proefabonnementen met Story, Dag Allemaal,...

Juist gebeld met de kantendienst van Goed Gevoel.
Het abonnement stopt automatisch na 3 maanden gratis Goed Gevoel.

Goed dat je je informeert omtrent de actie.
Echter zou ik dit nooit telefonisch doen.
Je hebt hier geen bewijs van dat de info correct is.
Vandaar mijn mail. Dat is wél een bewijs....
Groeten aan iedereen..... en een goed gevoel verder.

@Paul: zolang je je rekening nr nergens moet ingeven kunnen ze geen bedrag innnen en bijgevolg kan je geen abonnement hebben, dus waarom al die onnodige twijfel

afbeelding van Freebie

De terugbetalingsaanvraag voor dit artikel gebeurd online. Dus er dient niets per post verstuurd te worden of vergis ik mij?

afbeelding van Bram

@Freebie: Hoi Freebie, er is geen terugbetaling. Je moet je gewoon online inschrijven en dan ontvang je 3 maanden het tijdschrift.

afbeelding van Freebie

@Bram:
Hallo Bram,
Dit is mijn fout. Het was de bedoeling dat deze reply diende geplaatst te worden bij de Parodontax tandenborstel van Kruidvat. Blijkbaar is het niet mogelijk, wanneer je iets post; er geen correctie meer kan op uitgevoerd worden.

Mijn excuses

afbeelding van Bram

@Freebie: Hoi Freebie, neen dat is inderdaad niet mogelijk. Geen probleem maar nu ben ik wel mee :)

Hallo iedereen,
Vandaag een mail ontvangen van de klantendienst. Hier volgt de inhoud:
Het gratis proefabonnement stopt automatisch na 3 maanden.
U zal misschien nadien nog gecontacteerd worden met een voorstel tot verlenging maar dit is uiteraard vrijblijvend. We wensen je veel leesplezier!

Dus je kan bestellen!!!

Iemand die al ontvangen? Er stond bij mij 21/12 en is al bijna 23/12

Worden er kosten aangerekend indien je laat bezorgen door de postbode ?

afbeelding van Bram

@Daisy A: Hoi Daisy, neen er zijn geen extra kosten.

Heeft er iemand zijn boekje al ontvangen?
Je kan het online lezen maar ik dacht dat je ook een boekje zou krijgen.

Ik heb nog geen boekje gekregen, normaal gezien krijg je het boekje voor januari toch eind december?

Ik heb dit al 2 weken geleden aangevraagd maar nog niks in mijn brievenbus ontvangen.

@stropke:
Ook nog niets ontvangen en al lang aangevraagd

Net nog even aangevraagd. In de kleine lettertjes onderaan de aanvraag staat wel degelijk dat het abonnement stopt na 3 maanden. Dus geen zorgen.

Al wel direct mail gehad om het online te lezen. Raar als het op papier nog niet loopt. Misschien enkel digitaal te lezen dan?

beste goed gevoelers,
dit blad verschijnt éénmaal per maand.
Telkens rond de 18de van de maand.
De volgende editie zal dus in januari zijn.

@Paul: Dank je wel. 15/12 zal dus te laat geweest zijn voor de vorige maand.

Eerste GoedGevoel in de bus gekregen!

Tweede Goed Gevoel op 21/02/18 ontvangen

Reactie toevoegen