Rubson Schilderskit 100% Terugbetaald

  • 14 januari 2018
Opgelet: 

Als je al hebt deelgenomen in 2017, kan je nu nier meer deelnemen!

Categorie: 
Geldig vanaf: 
maandag 1 januari 2018
Geldig t.e.m.: 
dinsdag 31 juli 2018
Hoe deelnemen: 
  • online
  • versturen met post
Deelname formulier te bekomen: 
  • in de winkel bij product
Wat op te sturen: 
  • origineel formulier
  • origineel kassaticket
Wat te vermelden: 
  • naam
  • voornaam
  • adres
  • IBAN rekeningnummer
Versturen naar: 

Rubson 100% Refund
c/o Address System
Postbus 222
2800 Mechelen Mail  

Verzendkosten terugbetaald: 
neen
Aanvraag versturen voor: 
woensdag 1 augustus 2018
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening
Speciale voorwaarden: 
Maximaal 3 producten terugbetaald per persoon, gezin, adres en/of IBAN nummer.

1). U koopt een Rubson Schilderskit of Rubson Schilderskit PRO en neemt de actiecoupon 100% gratis mee.

2). Upload uw kassabon op www.rubson.be of stuur de ingevulde actiecoupon samen met uw orginele aankoopbon in een voldoende gefrankeerde envelop naar onderstaand adres.

Rubson 100% Refund
c/o Address System
Postbus 222
2800 Mechelen Mail 

Met dank aan Tina voor de scan van de flyer die zij gevonden heeft bij Gamma.

Updates: 
woensdag 24 januari 2018 - 09:00

OPGELET: Heb je reeds deelgenomen in 2017? Dan mag je blijkbaar niet meer deelnemen in 2018!

Hieronder de mail die we van één van onze bezoekers hebben ontvangen nadat hij contact heeft gehad met Henkel:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Betreffende uw vraag kunnen wij u meedelen dat de Rubson schilderkitactie van 2018 een verlenging is van de vorige schilderkitsactie 2017, waardoor u niet meer mag deelnemen als u reeds heeft deelgenomen aan de actie in 2017. 

Met vriendelijke groeten,
Henkel Consumer Service

vrijdag 9 februari 2018 - 18:30

Foto van de flyer toegevoegd

Reacties

als je in 2017 al hebt meegedaan aan deze actie , mag je nu weer deelnemen of is dat een andere actie .

afbeelding van Bram

@rietje: Hoi Rietje, dit gaat om een nieuwe actie volgens mij aangezien het een andere actieperiode is.

dankuwel voor de snelle reactie

In welke winkels is dit te vinden?

Vandaag gekocht bij Gamma. Met veel moeite ingegeven, en geweigerd omdat de aankoopdatum ( vandaag) niet geldig is voor hen .

@@FREDDY:@freddy, idem gisteren gekocht in de hyper lukt ook niet!!!

@frann: blijkbaar een 'fake aktie'.Breng morgen alles terug.

afbeelding van Freebie

Ik heb een mailtje gestuurd naar Rubson en dit probleem vermeld. Erg benieuwd naar het antwoord.
Als ik antwoord krijg laat ik iets weten...

@Freebie: ik heb hier zaterdag al een mail gestuurd, maar geen antwoord.Zonet gebeld naar Rubson, en die vroegen me een ander nummer te bellen van Henkel.Aldaar vertelden ze dat het weer een externe firma (die ze niet kon mededelen)was die waarschijnlijk een fout in de website maakte. En of ik alles in een mail wou herhalen,waarna ze deze opmerking konden doormailen enz... Ik heb dan de telefoon neergelegd.De Gamma in Genk was vandaag open, en ik heb zonder problemen geld terug gekregen.Einde verhaal.

Heb in 2017 meegedaan met die actie schilderskid had er drie gekocht ,de actie was maximum 3stuk .
Heb mijn geld nooit terug gehad en niks meer van gehoord .

Vorig jaar meegedaan en mijn buurvrouw ook. Beiden 3 producten terugbetaald gekregen.

afbeelding van Picasso 10

Ik heb het kunnen ingeven met de datum en in plaats van 2018, 2017 vermelden. Hun website was nog niet aangepast.

afbeelding van Freebie

Vandaag een telefoontje gedaan naar de consumentendienst van Henkel. Ze gaan het probleem oplossen van de datum controle. Later vandaag, zal alles normaal moeten verlopen.

@Picasso 10: en dan maar hopen dat je binnenkort geen triomfantelijke mail krijgt dat er geen terugbetaling kan gebeuren, omdat je de verkeerde datum ingaf ?

Actievoorwaarden “100% Gratis Actie - Rubson Schilderskit Refund”
1. Deze actie wordt georganiseerd door :
Henkel Belgium N.V.
Esplanade 1
1020 Brussel
België
2. De actie vindt plaats vanaf 1 januari 2018 tot en met 31 juli 2018. De inzendingen na 31
juli 2018 worden niet in behandeling genomen.

afbeelding van Bram

@peter beirlandt: bedankt voor de update! Ze hebben de voorwaarden dus aangepast ;)

@Bram: Om online in te geven , heb je dan de bon ook nodig van 100% ?

afbeelding van Bram

@Kristine Bosmans: Hoi Kristine, normaal gezien heb je de bon niet nodig voor online deelname.

Kan iemand aub de barcode geven?

Hey,

Ik had ook problemen met het ingeven. Kreeg telkens de melding dat datum niet klopt. Intussen is dit opgelost geweest bij Rubson en heb ik alles opnieuw succesvol kunnen ingeven. Nu wachten op de refund.

kunnen we het ook kopen in een deelnemend winkel in Nederland?
grt

afbeelding van Bram

@vera1: hoi Vera, je gaat dit in een Belgische winkel moeten kopen.

@Bram:dank u Bram;)

Bedankt voor uw mail.

Het is inderdaad een nieuwe actie. We zijn nog volop bezig met de veranderingen van 2017 naar 2018, maar dit zal binnenkort allemaal in orde zijn. Als u vorig jaar meedeed, mag u dit jaar zeker opnieuw deelnemen aangezien het een nieuwe actie is.

Hopelijk hebben we u hiermee voldoende kunnen informeren.

Vriendelijke groeten,

Het Rubson team

afbeelding van Bram

@franny: Hoi Franny, bedankt voor je reactie. Maar nu weet ik het wel niet meer, ze zijn tegenstrijdige berichten de wereld aan het insturen.

@Bram: oei rare bende dus, ik wacht nog n tydje af tot er 100% duidelijkheid is

afbeelding van Bram

@franny: ik heb net een mailtje gestuurd in naam van jegeldterug, van zodra ik een antwoord krijg plaats ik een update.

Is er al zekerheid of je mag deelnemen als je in 2017 al hebt deelgenomen ?

Error occured in field: Quantity

Error occured in field: Quantity

Error occured in field: ProductPurchasedId

Error occured in field: ProductPurchasedId

Error occured in field: UnitAmount

Error occured in field: UnitAmount

dit krijg ik als ik invul, wat betekent dit

afbeelding van Bram

@franny: hoi Franny, dat zijn technische fouten. Misschien later nog eens opnieuw proberen?

@Bram:okee zal ik doen, bedankt he

Reactie toevoegen