Helaas, deze actie is afgelopen.

Toffifee 100% Terugbetaald

  • 13 februari 2018
Geldig vanaf: 
maandag 12 februari 2018
Geldig t.e.m.: 
maandag 30 april 2018
Hoe deelnemen: 
  • online
Aanvraag versturen voor: 
zondag 20 mei 2018
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening
Speciale voorwaarden: 
Actie geldig bij aankoop van een doos Toffifee 125g of 200g. 100% terugbetaald met een maximum van € 2,25 voor 125 gram en € 3,26 voor 200 gram.

Voor de terugbetaling:

  • Surf naar www.toffifeepromo.be
  • Vul het online formulier in vóór 20/05/2018.
  • Voeg een foto of scan van uw volledige ticket toe dat uw aankoop en de datum bewijst. Gelieve datum en product te omcirkelen.
  • Storck zal u de waarde van het product door bankoverschrijving terugbetalen binnen 4 weken na ontvangst  

Maximaal 1 deelname per IBAN rekeningnummer en gezin. 

Met dank aan Laura voor deze tip en foto van het product met sticker die ze gevonden heeft bij Delhaize.

Status van onze terugbetaling: 
Datum aanvraag: 16/02/2018
Datum terugbetaling: 28/02/2018
Updates: 
vrijdag 23 februari 2018 - 21:30

OPGELET: Blijkbaar toch niet overal geldig!

Ook al staat er niet in hun algemene voorwaarden waar je het product moet aankopen, toch krijgen we van verschillende bezoekers de melding dat ze hun terugbetaling niet krijgen omdat ze het niet in de juiste winkel hebben aangekocht.

We vragen ons af hoe je dat dan kan weten? Je moet het formulier al invullen en pas op stap 2 kan je de winkel kiezen:

We vinden het jammer dat het zo moet lopen en hopelijk krijgt iedereen toch zijn terugbetaling.

 

dinsdag 27 februari 2018 - 21:45

OPGELET! De actievoorwaarden zijn aangepast!

Aanbod enkel geldig bij de volgende retailers:  AD Delhaize, Alvo, Carrefour Group, Colruyt, Cora, Courtheoux, Delhaize, Intermarché, Lambrechts,  Okay, Proxy Delhaize, Smatch, Match, Spar, makro, metro . 

Reacties

is de sticker noodzakelijk voor de terugbetaling? Of kan je ook een verpakking zonder sticker kopen?

afbeelding van Bram

@nadine m: in de voorwaarden staat niets dat de sticker verplicht is. Ik denk dus niet dat die nodig is.

@Bram
Hebben we nu die sticker nodig voor de actie of niet???
Moet er dus bv. een code worden ingevuld.
Want ik heb heb ze enkel nog maar zonder sticker erop gevonden.
Weet je ondertussen al wat meer door het te doen. Ik lees er verder niets over. Mvg.

afbeelding van Bram

@Katinka : Hoi Katinka, ik heb een doos gekocht zonder sticker, maar je hebt de sticker helemaal niet nodig. Je kan dus perfect een doos kopen zonder sticker.

@Bram:Merci dan kan ik ze gaan halen ;)

graag aanbidingen "jegeldterug" per émail. Kan dit??

Bij Delhaize alleen doosjes van 125g. We zullen naar Colruyt moeten lopen voor die van 200g...

Die van 200g. gezien in de Coltuyt zonder sticker.

Gekocht in kruidvat , maar kruidvat kon je niet aanklikken bij de lijst van winkels via online cashback....

@vera Venneman: Het vakje waar je de winkel kan kiezen is geen verplicht in te vullen vakje, het heeft geen sterretje. Een tijdje geleden exact hetzelfde voorgehad met de Intense koekjes van Delacre, toen stond Colruyt er ook niet tussen. Heb dat gewoon blanco gelaten en perfect kunnen indienen en ook zonder problemen terugbetaald gekregen. Dat de winkel er niet tussenstaat, wil dus zeker niet zeggen dat het sowieso gaat geweigerd worden.

@ vera

dan zullen ze het niet goedkeuren

de barcode van de 200 gram uit de Colruyt wordt wel aanvaard

Waar kan ik de voorwaarden vinden, zodat ik de juiste winkel heb?

@Krista : de voorwaarden staan bijna steeds onderaan de pagina waar je de terugbetaling kan vragen.

Ik had het meegebracht van Albert Heijn, 125 gr.
Nu zag ik Albert Heijn ook niet vermeld bij de supermarkten.
Ik kon niet meer verder, je moest iets invullen.
Dus heb ik AD Delhaize ingevuld (is toch van dezelfde groep).
Hopelijk maken ze daar geen problemen mee.

Mogen de 2 dozen gekocht worden, want bij de voorwaarden staat 125gr EN 200gr

afbeelding van Bram

@Olivia89: Hoi Olivia, ik zie dit niet in hun voorwaarden staan. Enkel bij ons op de website, maar dat was dan een foutje. Ik heb het aangepast.

Let op! de eerste regel van de algemene voorwaarden luidt als volgt: "Actie geldig bij aankoop van een doos Toffifee 125g OF 200g". Volgens mij moet je dus kiezen tussen 125 en 200g.

Bij Kruidvat aangekocht dus het lukt niet als we het verplicht veld open laten. Kan er een mail gestuurd worden? Want er staat alle winkels.

afbeelding van Bram

@Antje: is dat een verplicht veld? Er staat volgens mij geen sterretje bij.

ja OK staat geen sterretje bij Maar je geraakt niet verder zonder intevullen.

afbeelding van Bram

Ik geraakte ook niet verder, heb het bij AH gekocht, en heb dan AD Delhaize ingevuld. Hopelijk geen probleem

Heb jij al meer gehoord? Promolife wil aankopen uit Kruidvat of andere niet vermeldde winkels niet terug betalen omdat toffifee daar niet gepromoot wordt.
Maw omdat dat er zonder sticker zijn.
NERGENS in hun alg.voorwaarden wordt daar melding van die voorwaarde gemaakt.
Dat is dus de reinste drogreden om niet terug te betalen.
Mailen naar Highco en Storck

afbeelding van Bram

@chris51: hoi Chris, dat klopt inderdaad niet. In hun algemene voorwaarden staat daar niets van in. Ze maken zelf reclame op hun fb pagina. Je kan misschien eens contact opnemen met de leverancier. Ik zou toch proberen je aanvraag in te dienen.

Deze mail kreeg ik van hen, mijn aankoop is gekocht bij Albert Heijn.
Geachte mevrouw,
Geachte heer,

Betreft: Toffifee 100% online (ref.: 131091808#F000461)

We hebben uw aanvraag goed ontvangen, waarvoor onze dank.

Deze kan niet gevalideerd worden om de volgende reden:

- De actie is niet geldig in deze winkel.
We vragen u om de ontbrekende informatie en documenten vóór 13 juni 2018 per mail op te sturen naar het adres infolijn@promolife.be.

In geval van originele document(en), gelieve deze per post te sturen naar Actie c/o HighCo DATA – PB 13109 – 1733 Asse.

Na ontvangst van uw antwoord, zullen we het nodige doen om uw aanvraag zo vlug mogelijk in orde te brengen.

Indien u andere vragen heeft of u meer informatie wenst, aarzel niet om met ons contact op te nemen op +32 2 352 03 90 of via infolijn@promolife.be.

STORCK BVBA dankt u voor uw vertrouwen.

Promolife Team

afbeelding van Bram

@dekarre: jammer om dit te moeten lezen :( ik hoop dat je toch nog je terugbetaling gaat krijgen. Dit vind ik niet kunnen daar dit niet in hun voorwaarden staat.

@Bram: Ik heb een vriendelijke mail teruggezonden en heb dit aangehaald, dat er geen winkels vermeld stonden in hun voorwaarden en ik het in een Belgische winkel van Albert Heijn heb gekocht. Hopelijk sturen ze nu een antwoord terug, en hopelijk zullen ze het goedkeuren...

Toffe actie! Bij hyper Carrefour van de week enkel 125g. en ik wist toen ook nog niet zeker of er een sticker op moest staan. ik had ze toevallig bij de Colruyt de dag daar voor zien staan van 200g. Vandaag gekocht niet aan €3.26 of €2.25 maar vandaag waren die nog maar €2.19!!! Oké het word wel terug betaald, maar dat prijs verschil vond ik nu toch wel de max:) Verder alles zeer vlot verlopen en direct een bevestigings -mail ontvangen

Ik kreeg vandaag dit antwoord:
FW: Betreft: Toffifee 100% online (ref.: 131091808#F000461)
HighCo Data
Vandaag, 10:49
U
Beste,
Wij hebben uw aanvraag naar de betreffende dienst doorgestuurd zodat uw aanvraag kan worden nagekeken.
Wij zullen u informeren van zodra wij een antwoord hebben ontvangen over het vervolg van uw dossier.
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,

Wouter Provoost
The Call Center Team
http://www.highco-data.be
Tel: +32 2 352 03 90
promolife
Van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 18.00 uur.
Visit us on www.promolife.be

afbeelding van Bram

@dekarre: Ze hebben hun voorwaarden aangepast en er staat nu in bij welke retailers het aanbod geldig is. Hou je ons op de hoogte?

Heeft er toevallig iemand de barcode van de Toffifee 200 gram? Heb de verpakking al opgestookt per ongeluk ;-). Opgelet: moet wel van de grote verpakking zijn (200 gram dus)

@Greet Baeckelmans, de code van de 200gr = 4014400900651

Hartelijk dank Leentje. Had het codenummer net online gevonden. Wist niet dat ik het daar kon vinden. Bedankt voor de moeite !

Ik wil de actie ingeven maar de pagina blijft leeg?

afbeelding van Bram

@Kaat: Hoi Kaat, probeer misschien eens met een andere browser? Hopelijk lukt het dan wel.

Ik hou jullie op de hoogte, vandaag volgende mail ontvangen:
Beste,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.
Gelieve nogmaals de algemene voorwaarden te lezen op de actiepagina.
Helaas kunnnen we uw aanvraag niet valideren.

Steeds tot uw dienst.
Met vriendelijke groeten,

Wouter Provoost
The Call Center Team
http://www.highco-data.be
Tel: +32 2 352 03 90
promolife

Ik heb terug een mail gestuurd om hen te zeggen dat ze de algemene voorwaarden hebben veranderd, NADAT ik hun dit schreef. En dat ik normaal toch recht heb op terugbetaling omdat ik helemaal niets verkeerd heb gedaan. Ben benieuwd of ze nog zullen antwoorden.

Het vervolg (slot denk ik)
Beste,
Wij dienen de algemene voorwaarden van de fabrikant nauwkeurig na te komen. Deze zijn opgenomen op de actiecoupon beheerd door onze service.
Wij kunnen helaas geen positief gevolg geven aan uw dossier.
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,

Wouter Provoost
The Call Center Team
http://www.highco-data.be
Tel: +32 2 352 03 90
promolife

Dus willen ze niet erkennen dat ze een nalatigheid hebben gedaan door eerst de winkels niet te vermelden. Jammer...

afbeelding van Bram

@dekarre: Jammer om dit te moeten horen :(

Zijn er nog mensen die door dit geval GEEN terugbetaling krijgen?

@dekarre:
ik heb mijn betaling terug gekregen. Heb een boze brief naar Storck EN Highco directie geschreven waarbij ik hen op mijn rechten wijs. Het is niet omdat zij NADIEN de alg.voorwaarden veranderen dat zij de mensen die voordien al kochten niet moeten uitbetalen!Geen winkels of sticker in alg.voorwaarden vermeld, dan moeten ze iedereen die het binnen de termijn kocht uitbetalen. PUNT.

Zou "de inspecteur" op radio 2 daar iets kunnen aan doen. Het is niet zoveel geld, maar gewoon het principe die telt.

Ik heb een mail naar de directie van Highco en naar Storck gestuurd om hen erop te wijzen dat ze geen poot hebben om op te staan want dat in de oorspronkelijke voorwaarden geen winkels of stickerverplichting vermeld stond en ze dus wettelijk verplicht zijn alle mensen die VOOR de verandering van de alg.voorw. kochten uit te betalen.Bestook hen met mails en breng de inspecteur ook maar op de hoogte, hoe meer ruchtbaarheid, hoe hoger de druk.
Inderdaad een princiepskwestie, dat was het bij mij ook. Ik kreeg een mail naar aanleiding van die klacht waarin ze mijn gegevens vragen. Afwachten dus of het in orde komt.

@chris51: eigenlijk zijn wij altijd een beetje te snel, als je het product koopt met een sticker in een winkel weet je dat deze winkel meedoet, ongeacht of die sticker nu verplicht is of onnodig, natuurlijk wij zijn dankzij dit blog de acties vooruit en mochten eigenlijk maar de actie gezien hebben via de winkel, daardoor hebben wij eigenlijk geen eisen te stellen, nu pas zijn de stickers overal aan het verschijnen, dus bij ah zal dit produkt nooit te vinden zijn en ah klanten eigenlijk niets van deze actie weten, dus eigenlijk is het een gok maar (meestal) een beleslaagde gok als je eerder koopt.

afbeelding van Bram

@bern: Hoi Bern, ik wil er toch nog wel even aan toevoegen dat er op promolife.be wel reclame werd gemaakt voor deze actie. Zoals je wel zal weten is promolife van HighCo uit. Op deze blog probeer ik dan ook enkel acties te publiceren die ik weet via officiële kanalen. In de eerste versie van de algemene voorwaarden was inderdaad niets te vinden van deelnemende winkels. Ik vind het ook jammer dat het zo moet lopen, maar hopelijk leren ze hier uit bij HighCo.

Nee Geen sticker nodig ,
Al mooi uitbetaald

Als ik postcode en straat wil ingeven wordt het vakje altijd terug leeg. En krijg, je postcode en straat invullen, maar lukt zelfs niet na 4 maal, als ik het opnieuw probeer ! Nog iemand dat ghad ?

afbeelding van Bram

@Greta: hoi Greta, met welke browser probeer je het?

Greta, als je je straat wil invullen doen zij je voorstellen van die straatnamen in verschillende gemeentes. Dan word je verondersteld op jouw straatnaam en gemeente te klikken en dan wordt die ingevuld. Doe je dat niet verdwijnt al het ingebrachte weer.
Soms kent hij je straat ook niet, dan moet je maar een andere straat in je gemeente invullen die hij wel kent.
Succes!

@chris51: postnr en gemeente eerst kiezen, dan pas de straat

Pagina's

Reactie toevoegen

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant.