DulcoSoft 100% Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Categorie
Te kopen bij
Geldig vanaf
vrijdag 1 september 2017
Geldig t.e.m.
zaterdag 31 maart 2018
Maximum deelnames
3 000
Hoe deelnemen
  • online
Aanvraag versturen binnen ... dagen na aankoop
14
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Met dank aan An voor deze tip!

Reacties

Katinka (niet gecontroleerd) do, 05/10/2017 - 18:02

echt deze actie vind ik wel grappig. De rede de actie staat zelfs met stickers op de doos aangegeven in de apotheker, dat is de eerste keer dat ik dat mee maak!!!
Voor de rest zelfs een online actie , dus echt 100% en zulk een bedrag. JAAA echt de moeite!!!

Jan Janssens (niet gecontroleerd) vr, 06/10/2017 - 09:48

En hoe weten we of de 3000 aanvragen NIET REEDS (al dan niet "zogezegd") 'op zijn' ?
Bij OPTIMEL geven ze tenminste een constante, makkelijk te controleren/bekijken update van het 'beschikbaarheids-%', hier is het KOFFIEDIK kijken.
Jakke(s) the J.

V!C (niet gecontroleerd) vr, 06/10/2017 - 21:39

@katinka.
Ik krijg er kriebels in de buik van. LOL!!

Fred (niet gecontroleerd) za, 07/10/2017 - 12:38

Of de 5000 reeds bereikt zijn?
Alle dagen mailen met de vraag of bellen naar onderstaand (duister ?)nummer . Op hun site staat :

Voor overige vragen, opmerkingen of suggesties, verzoeken contact op te nemen via 0182-557755. Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren op uw bericht.

leneke ma, 09/10/2017 - 15:21

is eigenlijk een "tevreden of terugbetaald", je moet ( op het 2de scherm) de reden aanduiden waarom je niet tevreden bent en de terugbetalingsaanvraag doet.

Katinka (niet gecontroleerd) ma, 09/10/2017 - 20:32

@leneke: Ja dat klopt wel eigenlijk en het vervelende is dat je bij de laatste vraag geen andere kunt aanduiden EN vnl. dan je eigen mening erbij zou kunnen zetten. Ze zouden er veel meet info uithalen voor hun eigen. Niet zo slim van hun denk ik dan, zo heb je niet echt een echt beeld ervan. Maar ja.

debby verhoeven (niet gecontroleerd) di, 10/10/2017 - 10:11

Sticker nodig ??

leneke di, 10/10/2017 - 10:32

@debby verhoeven: sticker is niet nodig, enkel kasticket en de verpakking (streepjescodes)

de petter carina (niet gecontroleerd) wo, 11/10/2017 - 10:56

8 711642012642

versluys hilde (niet gecontroleerd) wo, 25/10/2017 - 12:41

ik doe mee

Albine (niet gecontroleerd) wo, 25/10/2017 - 20:14

Hebben jullie een emailadres voor te vragen of de 3000 reeds bereikt zijn?

afbeelding van Bram
Bram wo, 25/10/2017 - 20:17

@Albine: hoi Albine, hier kan je contact opnemen met HighCo DATA: infolijn@highco.be | +32 (02) 352 03 90

Albine (niet gecontroleerd) wo, 25/10/2017 - 21:46

@Bram: Bedankt voor het vlugge antwoord.

Albine (niet gecontroleerd) do, 26/10/2017 - 12:57

@Bram: Mevrouw, Mijnheer,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

Helaas hebben daar geen informatie Over.

Dank u voor uw medewerking en uw deelname aan deze promotionele actie beheerd door HighCo DATA.

Steeds tot uw dienst.

Met vriendelijke groeten,

jonckheere Arlette (niet gecontroleerd) za, 04/11/2017 - 16:50

Het werkt, na inname van één zakje resultaat.

sterckx andre (niet gecontroleerd) wo, 08/11/2017 - 09:45

dank zij dulcosoft , ben ik na 4 dagen van mijn probleem verlost
terug gemakkelijke stoelgang en geen opgezwollen maaggevoel meer

Renaat Rijnders (niet gecontroleerd) ma, 13/11/2017 - 13:44

Mijn eerste email vertrok om 3 oktober.Ik heb nu mijn derde email naar de firma gestuurd met de vraag of de 3000 deelnemers al bereikt zijn.Nog steeds geen antwoord.Hoe noemt men zo een vorm van reclame voeren?

wouters - louis (niet gecontroleerd) wo, 15/11/2017 - 15:47

heb het nu reeds 3 dagen geprobeerd en het werkt echt goed.

segebarth h. (niet gecontroleerd) wo, 15/11/2017 - 16:29

Dat terugbetalen is om te lachen, zeker ?

otto frans (niet gecontroleerd) wo, 15/11/2017 - 18:03

Heb reclame gezien op tv en voor vandaag de eerste maal gebruikt hoop dat ik van mijn ongemakken verlost geraak

Elsa janssens (niet gecontroleerd) za, 25/11/2017 - 10:15

Na reclame op t.vdulco soft gebruikt en zeer tevreden.

Sterckx Roozette (niet gecontroleerd) za, 09/12/2017 - 18:14

was uitermate verrast met deze actie

Jonas (niet gecontroleerd) ma, 11/12/2017 - 20:19

Heeft er iemand dit al terugbetaald gekregen?

berckmoes john (niet gecontroleerd) zo, 17/12/2017 - 13:19

goede promotie maar moeilijk om de sticker te vonden

Den&Gust (niet gecontroleerd) zo, 17/12/2017 - 15:21

De terugbetaling is bij ons al in orde van 15 novenber.

Miranda De Meyer (niet gecontroleerd) wo, 31/01/2018 - 20:25

Hoe kan je je geld terug krijgen?

Miranda De Meyer (niet gecontroleerd) wo, 31/01/2018 - 18:08

Ik ben niet tevreden van het product.
Ik heb een scan gemaakt van het aankoopticket en ook van de CNK code.
Het is mij niet duidelijk waar ik deze dien op te laden.
Ik heb de siroop aangekocht op 18-12-2017.
Omwille van ziekte heb ik deze niet eerder kunnen melden.
Mijn excuses daarvoor.
Kan u mij aub info geven waar ik de scan moet opladen aub?
Mvg,
Miranda

afbeelding van Bram
Bram wo, 31/01/2018 - 18:17

@Miranda De Meyer: hoi Miranda je kan je terugbetaling aanvragen via http://www.dulcosoftpromo.be

Miranda De Meyer (niet gecontroleerd) wo, 31/01/2018 - 18:46

Bedankt voor uw snelle reactie.
Ik heb op je link geklikt maar ik zie niet waar ik het kassaticket en de rest moet opladen.
Graag nog uitleg hoe ik het precies moet doen.
Mvg,
Miranda De Meyer

afbeelding van Bram
Bram wo, 31/01/2018 - 19:53

@Miranda De Meyer: Ik denk dat je dat in de 2de stap moet doen. Ik heb deze terugbetaling zelf niet gedaan, dus weet het niet 100% zeker.

Miranda De Meyer (niet gecontroleerd) wo, 31/01/2018 - 20:14

Bij mij hielp de siroop niet.
Graag had ik mijn geld terug

Yolande De Roo (niet gecontroleerd) vr, 16/02/2018 - 11:13

ik kan mijn aankoopbewijs niet inscannen wegens gebrek aan een apparaat.
Waarom die actie niet onmiddellijk door de apotheker laten uitvoeren? Op die manier hebben mensen die over geen PC .... beschikken ook een kans om eens een gratis product te ontvangen. Nu betalen we 10.95 euro per flesje en we hebben dag na dag 3 soeplepels nodig!!!!!

Hartmann Gaby (niet gecontroleerd) vr, 23/02/2018 - 11:20

Ik gebruik de vloeibare oplossing in een glas fruitsap . Prima produkt

lammens jaklien (niet gecontroleerd) ma, 19/03/2018 - 15:54

Zeer mooi aanbod .Maar waarom niet onmiddellijk een tweede flesje gratis bijsteken .Het zijn meestal oudere mensen die problemen hebben met de stoelgang . Ikzelf ben ook 72 jaar .Heb wel een computer . Maar met art 4 van het algemene reglement heb ik wel een probleem Ik weet niet hoe een een foto van op de computer moet zetten Er zijn ook veel oudere mensen die geen computer hebben . meestal mensen met een klein inkomen .Die worden benadeelt op mensen die wel met een computer kunnen werken .Zich een computer kunnen permitteren en er weten mee om te gaan Dus uw promotie komt te goede aan de goede burgerij . maar andere minder begoede mensen kunnen er niet van genieten . Discriminatie noem ik dat

afbeelding van Bram
Bram ma, 19/03/2018 - 16:25

@lammens jaklien: Hoi Jaklien, jegeldterug.be is niet de officiële organisator van de actie. De acties die je kan terugvinden op onze website zijn georganiseerd door derden.
jegeldterug.be is een onafhankelijke website en is op geen enkele manier betrokken bij deze acties.

jaklien lammens (niet gecontroleerd) ma, 19/03/2018 - 19:18

@Bram: Wie de officiele organisator .of wie de derde is Er word toch samengewerkt en gebruiken jullie mekaars diensten . Hoe dan ook het blijft discriminerend en oneerlijk tegenover oude of niet kapitaal krachtige mensen .Want de een word terugbetaalt en de andere niet

LienP (niet gecontroleerd) do, 22/03/2018 - 13:07

Het invoeren en de terugbetaling lukte vlot bij ons. Was ook via promolife. Foto getrokken van ticket en ingevoerd

Reactie toevoegen

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant.