Acties van Kruidvat

Regelmatig zijn er acties van Kruidvat, en bij iedere actie krijg je een apart blaadje waar je dan uw gegevens moet invullen. Deze blaadjes zijn niet heel groot. Voor mij is het dan altijd goed kijken om de juiste gegevens op de juiste plaats in te vullen. Het zou gemakkelijker zijn, als we alles op een wit blad zouden noteren (of met de computer maken en uitprinten). Het zou voor ons beter zijn EN ook voor hen, want ik denk dat ze daar bij HighCO regelmatig met een vergrootglas moeten werken om dit allemaal correct te kunnen zien.
Maar zou dit wel mogen? Heeft er iemand dit al eens gedaan, of waar kunnen we dit aanvragen?

afbeelding van Bram
Bram do, 01/12/2016 - 16:26

Wat ik doe is een extra brief toevoegen met mijn gegevens op. Ik vul het formulier wel altijd in. Ik weet niet of ze echt naar de brief kijken.
Maar je kan op onze website bij elke actie waar je per post aan kan deelnemen zo al een brief downloaden ;)

Ik vraag me af of ze het niet digitaal inlezen? :)

NathalieL (niet gecontroleerd) do, 01/12/2016 - 20:05

Ik heb mijn gegevens geprint op een vel etiketten. Op het formulier kleef ik dan gewoon een etiket. Nog nooit een terugbetaling geweigerd. Heel praktisch

dekarre za, 03/12/2016 - 18:24

Ziet er inderdaad beter uit, je bent dan zeker dat alles duidelijk en juist is ingevuld, en het is ook praktischer. Misschien overweeg ik om dit ook te doen.

Pangea (niet gecontroleerd) vr, 02/12/2016 - 09:17

Ik gebruik gewoon een modelbrief met alle info erop en wijzig enkel het adres en gebruik een vensterenveloppe.
Er staat ook altijd op "Ik wil de portkosten terugbetaald". Als het ze doen ben ik het niet vergeten, als ze het niet doen maakt het toch niet uit.
Tot nu toe nog nooit problemen gehad.

dekarre za, 03/12/2016 - 18:25

zou wel gemakkelijker zijn moest iedere actie via internet kunnen doorgestuurd worden, zo zouden we geen portkosten meer hebben, duidelijker zijn en misschien vroeger terugbetaald worden.

Waira vr, 04/08/2017 - 11:36

Ik vind die formulieren juist wel heel makkelijk. Maar er gaat niets boven online ingeven natuurlijk.

DorienGerf ma, 30/04/2018 - 18:02

Ik heb vandaag een brief gekregen dat de Palmolive niet terugbetaald wordt. Ik had ook contact gehad met de klantendienst van Kruidvat met de vraag of Palmolive wel degelijk teeugbetaald ging worden (in de winkel verzekerden ze mij van wel). Ik heb die bevestiging ontvangen doch ik vind die mail niet meer. Kan iemand mij helpen en mij alsnog die mail bezorgen aub?

lucdec ma, 30/04/2018 - 18:32

@DorienGerf,
Ik kan u die mail bezorgen. Waar mag die mail naartoe ? mvg,

DorienGerf ma, 30/04/2018 - 18:49

@lucdec: Dank je wel! doriendeboever@gmail.com is mijn emailadres!

DorienGerf do, 03/05/2018 - 17:47

 Geachte mevrouw, mijnheer,

 

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

Aan verkeerd verkregen informatie via de klantenservice van derden kunnen helaas geen rechten worden ontleend.

 

Pomolive is helaas geen deelnemend product. Enkel de Unicura balans, mild en ultra nemen deel aan deze actie.

 

Dank u voor uw medewerking en uw deelname aan deze promotionele actie beheerd door HighCo DATA.

 

Steeds tot uw dienst.

Met vriendelijke groeten

Ondertussen nog eens met Kruidvat conract genomen, zij zeggen dat ze overeengekomen zijn dat ze toch terugbetalen. Heb hun die desbetreffende mail doorgestuurd, nu terug afwachten. Iemand wel al terugbetaling gekregen (van Palmolive wel te verstaan).

Reactie toevoegen