Hoe werkt een 100% terugbetaald-actie?

Ik krijg vaak de vraag hoe 100% terugbetaald juist werkt en of dit wel echt is. JA, het is echt! Je krijgt echt je geld terug, maar je moet wel zien dat je voorwaarden naleeft. Ik doe al enkele jaren mee en heb steeds mijn terugbetaling ontvangen.

 

Hoe ga je nu meestal te werk?

  1. Je gaat op zoek naar het juiste product in de juiste winkel. Niet elk product mag je overal aankopen.
     
  2. Controleer in de voorwaarden of je een een flyer, actiesticker of 2de kassaticket met unieke code (o.a. bij Kruidvat) nodig hebt. Soms hangt deze op of bij het product, maar soms is deze ook verkrijgbaar aan de kassa of onthaal. Zorg dus dat je deze zeker hebt voor het verlaten van de winkel wanneer deze noodzakelijk is. Neem de voorwaarden door en kijk zeker na of de actie nog geldig is!
     
  3. Eens thuis aangekomen ga je aandachtig de voorwaarden op de flyer of actiesticker nogmaals doornemen. Het is belangrijk dat je alle stappen correct uitvoert. Anders bestaat het risico dat je geen terugbetaling krijgt.
     
  4. De terugbetalingen kan verlopen via post of internet. Dit hangt af van actie tot actie. De verzendingskosten worden niet altijd terugbetaald.
     
  5. Maak een kopie, scan of foto van je aanvraag en kassaticket en hou dit bij tot de terugbetaling terug op je rekening staat.
     
  6. Na ongeveer 6 weken staat het bedrag van het product op je rekening! Bij myShopi of Shopmium is dit zelfs al na een paar dagen!

Let op voor:

  • vaak 1 terugbetaling per huishouden (dezelfde naam, IBAN, adres)
  • aanvraag indienen voor een bepaalde datum
  • soms streepjescode mee opsturen

 

We hebben hier ook nog 10 handige tips gebundeld. Neem deze ook zeker eens door. 

Reacties

Coddens R (niet gecontroleerd) do, 20/06/2019 - 15:52

Ik kocht Maaslander belegen maar kan geen terugbetaling krijgen wegens het ontbreken van een unieke code.Ook in de winkel heeft men geen oplossing.Hoe is dit te regulariseren?

afbeelding van Bram
Bram do, 20/06/2019 - 15:58

Hoi, dat is vervelend. Mag ik vragen of u deze actie via onze site hebt ontdekt of via andere kanalen? We proberen hier iedereen goed te informeren en dit staat ook bij het artikel vermeld dat er een unieke code nodig was. Indien dit niet duidelijk genoeg was, dan horen wij dit graag zodat we dit in de toekomst nog duidelijker kunnen aangeven. Dat is net het doel van deze site. Jammer genoeg ga ik u niet verder kunnen helpen met de unieke code, daar deze actie georganiseerd is door derden. Grtz Bram

Regina1 (niet gecontroleerd) di, 30/07/2019 - 14:21

De code was niet op belegen kaas. Dat stond op deze site duidelijk vermeld. Ik heb mijn geld teruggekregen op 175gram zonder code EN op 300gram met code maar wel op jonge kaas.

Yue (niet gecontroleerd) di, 13/08/2019 - 11:37

Regina1, een code voor -3€ korting?

Yue (niet gecontroleerd) di, 13/08/2019 - 11:44

Beste Bram, afgelopen weekend kocht ik in de Colruyt een pakje Tiense suiker waarop de Colruyt 10% korting aftrok. Nu krijg ik een mail van myShopi dat mijn aanvraag geweigerd is. Dus eigenlijk koop je best niks in de Colruyt want je hebt altijd wel of een rode prijs of een korting bon of xtra korting. Ik heb dit in het verleden ook nog nooit eerder aan de hand gehad. Komt dit u wel bekend voor?

afbeelding van Bram
Bram di, 13/08/2019 - 11:53

Hoi Yue, wanneer er inderdaad een duidelijke korting op het kassaticket staat bij dat product, dan geeft dit problemen met de terugbetaling. Een rode prijs geeft normaal geen problemen, omdat dit niet specifiek op het kassaticket staat. Grtz Bram

Reactie toevoegen