FAQ

Algemene vragen over jegeldterug

Op mijn blog jegeldterug.be verzamel ik toekomstige en actieve 100% terugbetaald, tevreden of terugbetaald, gratis en bijna-gratis acties. Deze plaats ik louter ter informatie op mijn website.

Mijn blog jegeldterug.be is niet de officiële promoter van de acties. De acties die je kan terugvinden op mijn website zijn georganiseerd door derden.
jegeldterug.be is een onafhankelijke website en is op geen enkele manier betrokken bij deze acties.

Geen antwoord gevonden op je vraag in onze FAQ’s? Dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier of stuur een mail naar info@jegeldterug.be

Acties

Op mijn blog jegeldterug.be wil ik het meest complete overzicht tonen van lopende 100% terugbetaald, tevreden of terugbetaald, gratis en bijna-gratis acties in België.

Het kan zijn dat ik er voor kies om een bepaalde actie toch niet online te plaatsen. Bijvoorbeeld als je eerst een krant moet kopen om aan een bonnetje te geraken.
Als ik zelf een actie gemist heb, die je zelf ergens bent tegen gekomen, laat dit dan weten via dit contactformulier.

Het kan zijn dat het product tijdelijk is uitverkocht of niet verkrijgbaar is. Kijk daarom op een later moment nogmaals of het product wel op voorraad is. Mocht je het product alsnog niet kunnen vinden, vraag dan bij een medewerker in de winkel voor meer informatie.

De informatie op mijn website is het resultaat van nauwgezet onderzoek en analyse. Ik controleer eerst of de actie daadwerkelijk klopt vooraleer ik deze online plaatsen. Dit sluit niet uit dat het product niet te vinden is in je plaatselijke winkel.

Het kan zijn dat de voorraad formulieren op is of de formulieren nog niet aanwezig zijn. Kijk daarom op een later moment nogmaals.

Mocht je het formulier alsnog niet kunnen vinden, vraag dan bij een medewerker in de winkel voor meer informatie.

De informatie op mijn blog jegeldterug.be is het resultaat van nauwgezet onderzoek en analyse. Ik controleer eerst of de actie daadwerkelijk klopt vooraleer ik deze online plaats. Dit sluit niet uit dat het formulier niet te vinden is in je plaatselijke winkel.

Op mijn blog jegeldterug.be wil ik een zo juist en complete mogelijk overzicht tonen van lopende acties. Als je een fout in een actie ziet, kan je dit laten weten via het contactformulier.

Het is mogelijk dat de actie vervroegd beëindigd is, bv door het maximum aantal deelnames dat bereikt is.
Aangezien ik niet de organisator ben van dergelijke acties, moet ik dit manueel nakijken en kan het zijn dat mijn website nog niet up-to-date is. Laat dit dan weten via het contactformulier.

 

Je bent mogelijk op een oude actie terechtgekomen. Producenten organiseren vaak elk jaar opnieuw dezelfde actie.
Ook is het mogelijk dat het om een totaal andere actie gaat op onze website. Is het een 100% terugbetaald-actie, 2+1 terugbetaald-actie, …?

Heb ik mij vergist, laat dit dan weten via het contactformulier.

 

Neen, op mijn blog jegeldterug.be plaats ik zelf geen bruikbare bonnen online. Ik verwijder de streepjescodes van de bonnen. Dit doe ik omdat ik geen officiële verdeler ben.
Ik vermeld wel waar je deze bonnen gratis kan vinden of downloaden. 

Terugbetalingen

  1. Je gaat op zoek naar het juiste product in de juiste winkel.

  2. Je hebt vaak een flyer of actiesticker nodig. Soms hangt deze op of bij het product, maar soms is deze ook verkrijgbaar aan de kassa of onthaal. Zorg dus dat je deze zeker hebt voor het verlaten van de winkel wanneer deze noodzakelijk is. Kijk zeker na of de actie nog geldig is!

  3. Eens thuis aangekomen ga je aandachtig de voorwaarden op de flyer of actiesticker doornemen. Het is belangrijk dat je alle stappen correct uitvoert. Anders bestaat het risico dat je geen terugbetaling krijgt.
    De terugbetalingen kan verlopen via post of internet. Dit hangt af van actie tot actie. De verzendingskosten worden niet altijd terugbetaald.

    Let op voor:

    • vaak 1 terugbetaling per huishouden (dezelfde naam, IBAN, adres)

    • aanvraag indienen voor een bepaalde datum

    • soms streepjescode mee opsturen

  4. Maak een kopie, scan of foto van je aanvraag en kassaticket en hou dit bij tot de terugbetaling terug op je rekening staat.

  5. Na ongeveer 6 weken staat het bedrag van het product op je rekening!

Bekijk zeker mijn 10 handige tips

Via mijn blog is het niet mogelijk om een terugbetalingsaanvraag in te dienen.

De acties die je kan terugvinden op mijn blog zijn georganiseerd door derden en jegeldterug.be is op geen enkele manier betrokken bij deze acties.
Soms kan je wel een link terugvinden naar een website van derden waar je je terugbetaling kan aanvragen.
Via jegeldterug.be kan je geen terugbetalingen aanvragen en ik voer ook geen terugbetalingen uit.

 

Wat mag wel?

Wanneer iemand uit je vriendenkring, buurman, collega,... deelneemt aan dezelfde actie (= zelfde postbus of actienummer), kan je vaak je aanvragen samen in 1 omslag opsturen. Let wel op dat deze niet op hetzelfde adres woont, want dat is meestal niet toegelaten. Maximum 3 aanvragen per omslag is de ongeschreven regel.

Lees de voorwaarden goed na want soms staat: "1 aanvraag per gezin/.../.../omslag". Dan is het natuurlijk niet mogelijk.

Ik heb dit al meermaals gedaan en telkens had iedereen zijn terugbetaling ontvangen. Uiteraard is het steeds op eigen risico om meerdere aanvragen in 1 omslag op te sturen ;)

Wat mag niet?

Aanvragen van verschillende acties samen in 1 omslag opsturen wanneer elke actie een andere PB of actienummer heeft.
Dit is dus niet mogelijk: 

TAFT KRUIDVAT
C/O HighCo Data
P.B. 12268
1733 Asse

 

SILAN 100% REFUND KRUIDVAT
C/O HighCo Data
P.B. 12338
1733 Asse

Vaak wel, omdat de aanvragen meestal naar verschillende postbussen of actienummers moeten verzonden worden.
In sommige gevallen worden ook kopieën van het kassaticket aanvaard. Wanneer dit het geval is, staat dit duidelijk vermeld in de voorwaarden van de actie.

Wanneer je online kan deelnemen en een foto/scan (?) van het kassaticket kan uploaden, is het meestal niet noodzakelijk een apart kassaticket te hebben.

Meestal niet, maar voor sommige acties worden ook kopieën van het kassaticket aanvaard. Wanneer dit het geval is, staat dit duidelijk vermeld in de voorwaarden van de actie.

Hiervoor neem je best contact op met de beheerder van de actie. Er zijn verschillende bedrijven in België: HighCo DATA, myShopi, Hashting, …

De terugbetalingstermijn kan verschillen van actie tot actie. Bij de meeste acties ontvang je binnen de 6 weken na ontvangst je terugbetaling.
Het zou kunnen dat men wat vertraging heeft opgelopen met de terugbetalingen. Als de actie een groot succes was, dan kan dit wel eens voorvallen.

Voor verdere vragen neem je best contact op met de beheerder van de actie. Er zijn verschillende bedrijven in België: HighCo DATA, myShopi, Hashting, …

Blijf op de hoogte

Ik bied geen nieuwsbrief aan, maar ik heb wel een alternatief. Je kan meldingen ontvangen van Telegram, WhatsApp of IFTTT wanneer ik een nieuwe actie online plaats.