afprinten lukt voor mij uitsluitend als ik de bon in mail open met safari! in alle andere gevallen kom je automatisch terug op de site om deel te nemen.
@Armand: bij mij kot ik steeds op de safespotpagina van telenet dat link geblokkeerd is wegens onveilig
Vdb (niet gecontroleerd)wo, 27/07/2022 - 18:48
link geblokkeerd wegens onveilig. Bon printen is niet mogelijk.
Wendy66wo, 27/07/2022 - 18:53
Hartelijk dank voor uw deelname aan onze Kleenex actie. Het spijt ons te vernemen dat u problemen heeft met het printen van de coupon.
Wij verzoeken u vriendelijk om rechtstreeks contact op te nemen met ons agentschap op info@kleenexmailing.be
Ons agentschap zal u graag verder van dienst zijn, en kan u een nieuwe link toesturen indien u de coupon niet meer kunt printen.
Wij danken u voor de interesse die u in onze promotie heeft getoond en voor de tijd die u heeft genomen om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Kimberly-Clark
Deze mail net ontvangen, nadat ik hun gisteren gebeld heb en het probleem uitgelegd had.
dpj (niet gecontroleerd)wo, 27/07/2022 - 19:09
bon reeds gebruikt,heb hem nog maar aangevraagd?????? is dat normaal
Novado, 28/07/2022 - 07:30
@dpj: Normaal is dat niet, maar als u problemen heeft gehad met de bon af te printen, wat dan niet gelukt is, dan komt die melding. :-(
Ik heb het daarna via een andere browser en een ander mail adres wel kunnen afdrukken. (Edge ipv Firefox)
@Katinka : maar misschien hebt u de safespot antivirus van telenet niet actief staan.
ik kreeg van kleenex wel snel een mail terug met de tekst:
Hallo Guido,
Wat vervelend dat je problemen hebt met het afdrukken van je coupon.
Wij vragen, bij wijze van uitzondering, een nieuwe link voor jou aan, deze kun je binnen 5 werkdagen verwachten.
Nog een prettige dag,
Het Kleenex Team
voor alle zekerheid zal ik bon bij dochter(orange) afprinten
@guido100
ik laat er elk jaar door een computer-specialist een antivirus, etc. Op zetten. En datzou ruim voldoende moeten zijn. Dus ,ja die safe spot zal ik kiet hebben dan, want ik ken het ook niet.Waarschijnlikmjk ook weer iets betalend van Telenet, maar ik weet het niet.
Dus ik heb geluk gehad dan.:)
@Katinka : inderdaad betalend.ik mailde met kleenex en ze stuurden mij een nieuwe veilige link(https://...) en nu wel gelukt zonder probleem
marc63 (niet gecontroleerd)di, 02/08/2022 - 13:26
ineens lukt het wel
Carine (niet gecontroleerd)wo, 03/08/2022 - 20:37
Bij mij werkte de link ook niet, ging direct weer naar aanvraagpagina. Toen gemaild, nieuwe link gekregen. Die eerst op smartphone open gedaan, toen kreeg ik een pdf document, dat opgeslagen. Via mail naar mezelf gestuurd en toen kunnen afdrukken. Best even allen een mail sturen, zodat men misschien eens gaat nakijken wat er fout gaat. info@kleenexmailing.be Succes. Goede zakdoeken.🥰
@Carine : Carine, naar wie stuur jij dan een mail? Ik heb het gedaan via contact waar ook actievoorwaarden opstaan. Tot heden nog geen antwoord en bij mij zegt hij is reeds afgedrukt maar heb nog niets ontvangen van coupon.
Reacties
de coupon wordt blijkbaar gepercipieerd als "unsecure" en kan dus niet worden geopend ....
Hier ook onmogelijk de coupon af te printen. In plaats van af te printen kom je automatisch terug op de site om deel te nemen.
Hier wel gelukt om de ontvangen bonte printen
Kleenex : bij mij is het afdrukken gelukt 👍👍👍
afprinten lukt voor mij uitsluitend als ik de bon in mail open met safari! in alle andere gevallen kom je automatisch terug op de site om deel te nemen.
ik kan bon ook niet afdrukken.telenet safespot blokkeert de site als onveilig.iemand een oplossing
Hier ook onmogelijk om af te printen
kies Google Chrome om af te drukken.
Lukt perfect...
Succes
@Paul: met chrome maar telenet blokkeert de link
Chrome + Telenet = noppes, dacht ik ook maar na een paar minuten kwam de bon er toch uit...
@Armand: bij mij kot ik steeds op de safespotpagina van telenet dat link geblokkeerd is wegens onveilig
link geblokkeerd wegens onveilig. Bon printen is niet mogelijk.
Hartelijk dank voor uw deelname aan onze Kleenex actie. Het spijt ons te vernemen dat u problemen heeft met het printen van de coupon.
Wij verzoeken u vriendelijk om rechtstreeks contact op te nemen met ons agentschap op info@kleenexmailing.be
Ons agentschap zal u graag verder van dienst zijn, en kan u een nieuwe link toesturen indien u de coupon niet meer kunt printen.
Wij danken u voor de interesse die u in onze promotie heeft getoond en voor de tijd die u heeft genomen om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Kimberly-Clark
Deze mail net ontvangen, nadat ik hun gisteren gebeld heb en het probleem uitgelegd had.
bon reeds gebruikt,heb hem nog maar aangevraagd?????? is dat normaal
@dpj: Normaal is dat niet, maar als u problemen heeft gehad met de bon af te printen, wat dan niet gelukt is, dan komt die melding. :-(
Ik heb het daarna via een andere browser en een ander mail adres wel kunnen afdrukken. (Edge ipv Firefox)
Ik heb ook Telenet en alles is gewoon van de eerste keer gelukt, ook het afpri ten dus.
@Katinka : maar misschien hebt u de safespot antivirus van telenet niet actief staan.
ik kreeg van kleenex wel snel een mail terug met de tekst:
Hallo Guido,
Wat vervelend dat je problemen hebt met het afdrukken van je coupon.
Wij vragen, bij wijze van uitzondering, een nieuwe link voor jou aan, deze kun je binnen 5 werkdagen verwachten.
Nog een prettige dag,
Het Kleenex Team
voor alle zekerheid zal ik bon bij dochter(orange) afprinten
@guido100
ik laat er elk jaar door een computer-specialist een antivirus, etc. Op zetten. En datzou ruim voldoende moeten zijn. Dus ,ja die safe spot zal ik kiet hebben dan, want ik ken het ook niet.Waarschijnlikmjk ook weer iets betalend van Telenet, maar ik weet het niet.
Dus ik heb geluk gehad dan.:)
@Katinka : inderdaad betalend.ik mailde met kleenex en ze stuurden mij een nieuwe veilige link(https://...) en nu wel gelukt zonder probleem
ineens lukt het wel
Bij mij werkte de link ook niet, ging direct weer naar aanvraagpagina. Toen gemaild, nieuwe link gekregen. Die eerst op smartphone open gedaan, toen kreeg ik een pdf document, dat opgeslagen. Via mail naar mezelf gestuurd en toen kunnen afdrukken. Best even allen een mail sturen, zodat men misschien eens gaat nakijken wat er fout gaat. info@kleenexmailing.be Succes. Goede zakdoeken.🥰
@Carine : Carine, naar wie stuur jij dan een mail? Ik heb het gedaan via contact waar ook actievoorwaarden opstaan. Tot heden nog geen antwoord en bij mij zegt hij is reeds afgedrukt maar heb nog niets ontvangen van coupon.
diverse soorten te vinden in Kruidvat!
Vlot gelukt :)
Reactie toevoegen