Kc (niet gecontroleerd) | ma, 18/08/2025 - 15:38 Jammer dat je niet kunt deelnemen aan de acties van Nestlé als je zelf geen kleine kindjes hebt. Reageren
van baelen annemie (niet gecontroleerd) | za, 23/08/2025 - 11:55 Ik kan het niet aanvragen ? Krijg melding dat ik ze al heb aangevraagd en dat is niet zo ! Gr Annemie Reageren
Reacties
Jammer dat je niet kunt deelnemen aan de acties van Nestlé als je zelf geen kleine kindjes hebt.
Ik kan het niet aanvragen ?
Krijg melding dat ik ze al heb aangevraagd en dat is niet zo !
Gr Annemie
Reactie toevoegen