Pampers baby-dry Tevreden of Terugbetaald bij Kruidvat*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
9 september 2022
Geldig vanaf
maandag 5 september 2022 (a)
Geldig t.e.m.
maandag 31 oktober 2022 (a)
Meer info en voorwaarden 👉 https://bit.ly/3muulIz
Bedankt Katrien voor deze tip!
Reacties
8006540462812 - Maat 2 Luiers, 33 stuks
8006540462898 - Maat 3 Luiers, 30 stuks
8006540462683 - Maat 4 Luiers, 25 stuks
8006540462713 - Maat 4+ Luiers, 24 stuks
8006540462751 - Maat 5 Luiers, 23 stuks
8006540462782 - Maat 6 Luiers, 19 stuks
8006540467176 - Maat 7 Luiers, 20 stuks
8006540481493 - Maat 3 Luiers, 80 stuks
8006540481523 - Maat 4 Luiers, 70 stuks
8006540481554 - Maat 4+ Luiers, 62 stuks
8006540481585 - Maat 5 Luiers, 60 stuks
8006540481615 - Maat 5+ Luiers, 56 stuks
8006540481646 - Maat 6 Luiers, 52 stuks
@fdgroote: bedankt voor dit opzoek werk 🤪😜👍👍👍
Graag proberen voor maat 3
Is dit dezelfde actie als een paar maanden geleden? Kan je opnieuw meedoen met deze actie indien je toen al meegedaan hebt? Alvast bedankt voor de info!
@Sofia: Als het postbusnummer anders is, betreft het een nieuwe actie.
Pampers, toch nieuwe datums,beginen einde actie??
In welke winkels moet je het kopen?
@Edam: is enkel bij Kruidvat
Dit is niet volledig gratis.Je krijgt een bevestigingsbrief per mail ,die je moet op sturen met uitgeknipte eancode,kasticket(extra=postzegel
@Jeanne :over de prijs van een postzegel gaan we toch niet zagen. Gaat over een terugbetaling van 26€ dus een prachtige actie
Sorry,had de kleine verpakking gekocht,en wist niet dat de grote verpakking ook meetellen.
Al iemand de bevestigingsmail gekregen met de instructies ?
@erauw carine: ja, eigenlijk onmiddellijk de mail ontvangen. Misschien bij uw spam?
Niet bij spam. De originele kassaetiketten van Kruidvat heb ik nog en ook de streepjescode op de pakken. Ik had ze 2x aangekocht voor 2 verschillende mensen en het gaat toch over een groot bedrag. Naar wie moet ik alles dan opsturen en op welke manier. Kan u mij hierbij helpen , Mijn eeuwige dank heb je al.
@erauw carine: misschien kan je nog eens proberen in te schrijven op de actiewebsite? Als je nog steeds geen mail hebt ontvangen dan raad ik je aan contact op te nemen met promolife/highCo data. Grtz Bram
@erauw carine: na inschrijving krijg je per mail een document dat je moet meesturen samen met je ticket en streepjescode. Dus dit unieke formulier heb je echt wel nodig.
Nog iemand problemen met terugbetaling pamper actie?
ik krijg de melding: je verbinding is niet prive en ik kan dus de terugbetaling niet aanvragen. Bij mijn dochter komt dezelfde melding. Heeft nog iemand dit probleem?
@Carla: Ja, ik krijg dezelfde melding. Al zo'n 3 dagen.
Weet iemand raad?
@Carla : Het is een probleem met hun website. Contact opnemen met HighCo is het enige wat ik kan aanraden. Grtz Bram
Dank je wel Bram, het werkt opnieuw na een mailtje naar highco
ik krijg ook dezelfde melding Je verbinding is niet privé
Wie kan ons helpen
Ik heb vorige keer ook mee gedaan met deze actie, maar weet nu niet of dit om een nieuwe actie gaat? Heeft al iemand aan de 2 acties deelgenomen? Alvast bedankt!
Heb met beide acties deelgenomen en vandaag reeds de terugbetaling ontvangen van deze laatste actie.. zeer tevreden 👍
@marleen : bedankt voor uw reactie! Dan durf ik ook aan deze actie mee te doen 😉 groetjes!
Reactie toevoegen