Whiskas Pouch Tevreden of Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf
zaterdag 1 april 2023 (a)
Geldig t.e.m.
zondag 30 april 2023 (a)

Is je kat 😿niet tevreden over de nieuwe Whiskas Pouch producten? Vraag dan je Whiskas Spin-Garantie aan.

Meer info en voorwaarden 👉 https://bit.ly/3zWlTHR

Reacties

sarare (niet gecontroleerd) zo, 16/04/2023 - 16:56

De Actie loopt van 1 April 2023 om 00:00 tot en met 30 April 2023 om 23:59, en is enkel geldig voor de eerste 3500 terugbetalingsaanvragen . Aanvragen ontvangen na deze datum zullen niet meer in aanmerking komen voor een terugbetaling. Bovendien dienen Deelnemers hun terugbetalingsaanvraag te voltooien binnen de 30 dagen na ontvangst van hun unieke cashback-link.
Om deel te nemen aan deze Actie: a. Koop één van de deelnemende Whiskas producten :
Classic Selectie in saus 1+
Classic Selectie in saus 7+
Gevogelte Selectie in gelei 1+
Gevogelte Selectie in gelei 11+
Gevogelte Selectie in gelei 2m-12m
Mix Selectie in gelei 1+
Mix Selectie in saus 1+
Tasty Mix Keuze van de Chef in saus 1+
Tasty Mix Vis van de Dag in saus 1+
Vis Selectie in gelei 1+
Vis Selectie in gelei 7+
b. Scan de QR code, stuur een SMS code of download een cashback link via de landing page om toegang tot je SPIN-garantie formulier te bekomen.
c. Probeer het product gedurende minstens 2 dagen om je mening te vormen en beantwoord indien je ontevreden bent over het deelnemende Whiskas product het SPIN-garantieformulier.
d. Op basis van de gegeven antwoorden zullen wij je aanvraag tot terugbetaling goedkeuren of afwijzen. Indien je aanvraag wordt afgewezen stellen we je hiervan via mail op de hoogte.
10. Deze actie is geldig in alle verkooppunten op het grondgebied van België en Groothertogdom Luxemburg die het product verkopen en voor aankopen via het internet waarvan de goederen geleverd worden op een geldig adres in België of Groothertogdom Luxemburg.
11. De eerste 3500 deelnemers die rechtsgeldig ingeschreven zijn en die hun ontevredenheid correct hebben verantwoord op het beoordelingsformulier op de actiewebsite zullen een terugbetaling ontvangen ter waarde van de aankooprijs met een maximum van €6,00.
12. Deelnemers krijgen uiterlijk 30 werkdagen na het aanvaarden van hun terugbetalingsaanvraag hun terugbetaling door een storting op hun bankrekening door onze externe partner Hashting Solutions NV.
13. De Deelnemers worden verzocht - hun volledige naam/emailadres/IBAN-nummer/aankoopbewijs beschikbaar te stellen ten behoeve van de terugbetaling.
14. Deze Actie zal volgend voordeel toekennen: eenmalige terugbetaling van de aankoopwaarde van een deelnemend Whiskas product met een maximum van 6,00€ (voor aankopen op het internet worden de verzendkosten niet terugbetaald).

Verleysen (niet gecontroleerd) ma, 17/04/2023 - 13:08

Mijn aanvraag werd geweigerd... Er is een overgangsperiode nodig van 2 dagen om de kat te laten wennen. Ik kocht het vrijdagochtend en vroeg de terugbetaling zaterdagavond aan. Dat zijn toch 2 dagen? Ze wil het trouwens echt niet opeten. Ze stapt gewoon weg als ik het haar voorschotel!

Sarah (niet gecontroleerd) ma, 17/04/2023 - 13:52

Ik heb het ook vrijdag gekocht en zondagavond ingegeven , en het is zonet goedgekeurd.

LieveT (niet gecontroleerd) ma, 17/04/2023 - 16:26

Hier idem, dag nadien opnieuw aanvragen en dan in orde.

Fring (niet gecontroleerd) ma, 17/04/2023 - 14:44

ik kan mijn aanvraag niet doorsturen... ze vragen een 6 cijferige code die ik per sms zou ontvangen maar heb die nergens gekregen... iemand ook dat probleem?

LieveT (niet gecontroleerd) ma, 17/04/2023 - 17:05

Tijdens het invoeren van je gegevens krijg je die en moet je dan ook direct invullen en op ok bevestigen

Marino (niet gecontroleerd) di, 25/04/2023 - 22:41

@Fring:

Eens kijken in je spam van sms, dit had ik ook voor.

Katinka (niet gecontroleerd) ma, 17/04/2023 - 16:05

Veel werk met gehad! Za. Gekocht en zo. Ingegeven. Met een heel verhaal en zo konden ze er ook uitmaken dat hij het ook deze 2 dagen had geprobeerd. Zéér veel problemen gehad met mijn gsl-nr. In te geven. Het bleef maar foutmelding gen geven om dan plots een melding over die 6-cojferige code. Heb deze moeten ingeven om het in orde te krijgen. Vandaag e-mail o tangen dat het is goedgekeurd en dat ik het binnen de 30 dagen €5.99 teruggestort zal worden. Yes toch gelukt:)

Fring (niet gecontroleerd) ma, 17/04/2023 - 16:45

@Katinka : hoe ben je dan aan die 6 cijferige code gekomen...
ik geraak ook niet verder met mijn aanvraagformulier omdat ik niet weet hoe ik aan die code moet komen... heb geen sms gekregen

Katinka (niet gecontroleerd) di, 18/04/2023 - 08:42

Dat was ook mijn grootste struggel. Invullen en hopen
dat het telnr. Lukt .je zult dan ook ik heb het via WhatsApp gedaan en de code ontvagen. Op ander tabblad dan is het duidelijk ,waar je dit moet invullen. Niet on belangrijk, geef een duidelijke uitgebeide beschrijving waarom niet te vreden. Succes-31474">Fring:

JURGEN VAN DE MAELE (niet gecontroleerd) di, 25/04/2023 - 22:44

@Katinka : en wat heb je als reden gegeven ? niet tevreden

Lenny De Vos (niet gecontroleerd) ma, 24/04/2023 - 12:31

Ik heb hetzelfde probleem als de persoon Verleysen hierboven. De aanvraag werd geweigerd omdat ik zogezegd geen 2 dagen had geprobeerd. Maar als je het op dag 1 koopt en test, op dag 2 nog 's test en dan de aanvraag doet, dan heb je 2 dagen getest!

Dit lijkt me dus een misleidende actie. Ik zie dat van sommigen hun aanvraag werd goedgekeurd, maar ik heb de regels niet geschonden, dus snap niet waarom het mijne afgewezen wordt. Wellicht zoeken ze gewoon excuses om een aantal mensen niet te moeten terugbetalen.

Een nieuwe aanvraag gaat niet, want je kan de link maar 1x gebruiken. Ik heb contact opgenomen met Hashting en zal indien nodig Whiskas zelf contacteren.

Lenny

Christel (niet gecontroleerd) ma, 24/04/2023 - 21:57

Ik krijg ook geen code via SMS. Hoe contacteren jullie hasting hierover ?? Bedankt

Smets (niet gecontroleerd) di, 02/05/2023 - 22:09

ik krijg geen code via sms

didier wo, 03/05/2023 - 19:23

@Smets: Campagne niet langer beschikbaar. De actie is afgelopen.

Cogghe (niet gecontroleerd) wo, 31/05/2023 - 19:03

Iemand al een terugbetaling ontvangen? De 6 weken zijn reeds verstreken...

franny (niet gecontroleerd) wo, 31/05/2023 - 20:48

@Cogghe: nee, vind da t lang duurt

LieveT (niet gecontroleerd) do, 01/06/2023 - 10:24

Na lang wachten, gisteren de cashback ontvangen.

Reactie toevoegen