Win een SMEG broodrooster of krijg 2 Becel®-producten 100% Terugbetaald*

Geldig vanaf

Koop 2 deelnemende Becel®-producten bij Carrefour of Delhaize en win een SMEG Toaster OF krijg je aankoop volledig terugbetaald.

Reacties

Code is reeds gebruikt komt er bij mij op

Bij mij blijft het knipperen als ik dan ergens op druk komt er idd: is alvgebryijr. Nog eens asnvrsgennlukt ook niet, want dan komt de melding: max. bereikt

krijg de melding 2 becelproducten 100% terugbetaald na de foto gekrast te hebben,maar dan verdwijnt de tekst en nergens terug tevinden

Als antwoord op door brullemans (niet gecontroleerd)

Dit zelfde probleem was ook bij hun gourmet actie

Als antwoord op door brullemans (niet gecontroleerd)

Ik heb hetzelfde probleem!!!!

Alles goed gelukt bij,ik kon perfect de whatsapp link openen.ondertussen alles doorgestuurd nu wachten op goedkeuring

Kan geen link bij Hashting aanvragen.

Mag dit op hetzelfde kassaticket? De 2 producten?

Profile picture for user bram

Als antwoord op door Frauke (niet gecontroleerd)

Ja dat denk ik wel. Ik heb het in elk geval zo gedaan 😊 Grtz Bram

Lukt bij mij ook niet , er komt geen code tevoorschijn.

Profile picture for user DidierDK

Gelukt en reeds aangevraagd.

Lukt bij mij ook niet...code reeds gebruikt..maar is niet zo..spijtig.

Mag het ook bij 'gewone' Delhaize'? Er staat alleen Proxy en AD.

Kan geen link aanvragen bij Hashting

Lukt bij mij ook niet code al verstuurt maar niks gekregen ! Spijtig !

Bij mij max bereikt

Bij mij komt erop max bereikt

Bij de aanvraag van de terugbetaling stond eerst ook de becel vloeibaar 240 ml er ook bij vermeld maar nu niet meer?
Maar ik vind nergens de becel 500 ml vloeibaar
.waar kan ik deze vraag stellen als de 250 ml variteit mag gekocht worden om de terugbetaling te krijgen?.

Maandag ingediend nog steeds gn goedkeuring gehad.tis precies daar druk bij hashting

Hoe kan ik hashting contacteren?
1ste maal gekrast maar had nog geen Becel gekocht, kreeg de melding code gebruikt
Nu 2 de x andere gsm nummer, krijg ik de melding er is een bericht naar u verzonden, echter niks ontvangen 🥴

Als antwoord op door Gina Claus (niet gecontroleerd)

Heb jij antwoord van Hashting gekregen? Heb nu ook dezelfde melding.

Code reeds gebruikt

Vandaag mail van goedkeuring gekregen ook een poging om voor mijn partner een link te vragen was mislukt

Nadat de eerste link niet meer opende, omdat erop kwam dat ik hem reeds gebruikt had (ik had al is gekrast). Kon ik de eerst volgende dagen ook geen nieuwe link aanvragen. Vandaag probeerde ik nogmaals en het lukte! Ik heb hem ondertussen gebruikt en de aanvraag is gelukt! Dus als je een link krijgt, pas krassen als je Becel hebt aangekocht.

De nieuwe link kon ik aanvragen nadat ik hun had gemaild.

De actie lijkt afgelopen. Ik krijg de melding dat de termijn verlopen is

Gisteren nog kunnen deelnemen. De eerste maal dat ik sms gestuurd had dezelfde problemen als velen : kunnen krassen maar geen code teruggekregen. Vorige week opnieuw geprobeerd met sms te sturen en nu wel link gekregen om terugbetaling aan te vragen.

Geld staat al op mijn rekening en ik kreeg ook net de melding dat ik een broodrooster gewonnen heb!🥳🥳

Bij mij niet gelukt al mail gestuurd maar geen antwoord!

Als antwoord op door van baelen annemie (niet gecontroleerd)

Nog steeds geen antwoord?

Reactie toevoegen

De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.

Beperkte HTML

  • Toegelaten HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
  • Web- en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.